Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa nyt, ettei mun laihdutus tyssää tähän!!! Jumituksesta kysymys!

Vierailija
08.07.2010 |

Olen siis 6 kk:ssa saanut alas 18 kg, lähtöpaino oli yli 80 kg.

Nyt sitten ei ole kuukauteen pudonnut yhtään!

Olen ollut dieetillä, joka käsittää 1200 kaloria per päivä ja yhtenä päivänä on herkkupäivä. Paino on pudonnut tasaisesti n 300-600 grammaa viikossa, joskus vähän enempi. Liikun neljä kertaa viikossa noi 1 h.

Olen selvästi tullut siihen kuuluisaan jumitusvaiheeseen, ja nyt mietin, mikä eteen? Kannattaako minun pitää edelleen tämä tahti, vai luopua herkkupäivästä? 1200 rajasta en alemmas mene, mutta en mielellään ylöskään. Voisiko käydä niin, että nyt vain jatkan niinkuin tähänkin asti ja paino alkaa taas pudota myöhemmin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea saavutuksestasi!

Kuullostaa terveeltä ja hyvältä vauhdilta. Eikös nuo pysähdyskaudet ole ihan normaaleja laihduttamisessa?

Vierailija
2/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö kuin ennen ja muutenkin, kyllä se siitä pian jatkuu paino alas päin. Jos ei, niin kokeile liikkua enemmän ja juoda vettä enemmän. Tuota..tuleeko uloste normaalisti joka päivä? Meinaan vain, ettet kuitenkaan söisi pikkuisen liian vähän? Senkin voi kokeilla ottamalla yhden "potkupäivän" jolloin syöt vähän enemmän rasvaista. En tiedä mitä ammattilaiset sanoisivat mutta itse tein niin, kun tuntui että suoli "jumahti", söin rasvaisempaa ruokaa, kuten vaikka pitsaa, yhtenä päivänä viikossa että suoli sai taas vauhtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ainakin minulle saa aikaan turvotusta.

Vierailija
4/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että jos nyt tosiaan pysyisi tässä samassa systeemissä, kun mulle tää toimii ja elimistölle kai myös koska suolentoiminta ON hyvin tasaista ja säännöllistä, paitsi nyt viime päivinä, oisko syynä sit just helle?

Lisääkin vastauksia kuulen mielelläni:)

Vierailija
5/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti painat nyt jotain 65 kg:n paikkeilla. Ellet ole poikkeuksellisen lyhyt, olet normaalipainoinen tai hoikka. Ehdotan, että nostat mieluummin hieman kalorimäärääsi ja kiinnität huomiota riittävään liikuntaan. Kaikista vaikeintahan on pitää laihdutustulos, kun elintavat herkästi palaavat ennalleen. Nykyinen kalorimääräsi on niin vähäinen, että siitä ei järkevä ihminen voi karsia.

Vierailija
6/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen vuoden alusta laihtunut 18 kg, lähtöpaino myös yli 80 kg.

Nyt on junnannut koko kesän johtuen alkoholista ja sien jälkeisistä mätöistä, mutta olen normaalipainossa, kai sinäkin olet jos noin paljon laihtunut, ellet ole kovin lyhyt?

Vierailija
7/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo normaalipainossa, mutta tahtoisin ennemmin lähemmäs sitä mitä joskus olin, eli sinne alle kuudenkympin! Nyt painan 67 kg.

Kiirettä ei ole hirveää, kun vain voisin luottaa siihen, että se paino kyllä putoaa vielä! Siis ettei se tähän kokonaan tyssännyt, lopullisesti!

ap

Vierailija
8/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme kk sitten/sinä aikana on Kauneus- ja terveyslehdessä ollut juttua asiasta. Siinä piti vetää aika rankasti herkkuja kolme (?) päivää ja sitten jatkaa taas (eikä pelästyä kilon tai kahden painonnousua) ja tadaa; aineenvaihdunta pelittää paremmin ja paino tippuu taas!

Vierailija
9/9 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilkastuu myös jos muistaa juoda riittävästi vettä ja lisää kasvisten syömistä.

Omalta kohdaltani olen huomannut, että välipalojen (esim. porkkana/omena/salaattia..) syöminen ja veden juominen vaikuttavat paljon aineenvaihduntaan.

Muutenkin syön paljon kasviksia, mutta jos unohdan nuo välipalat, niin se näkyy äkkiä painon nousuna =o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän