Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUINKA kauaksi äiti saa mennä lapsestaan????

Vierailija
08.07.2010 |

Tää kysymys heräs kun luin tota yhtä topikkia.

Oma piha voi käsittää isonkin aluuen. mä oon kynyt tekemässä iltatallin kun lapsi tai lapset on nukkunut. Jopa sillon kun on hereillä. Talli on lähemmäs 100m päässä kotiovelta. Toisin sanoen oon valmis lastesuojelupuolen asiakas??

Jos sen takia lastensuojelu "jää tarkkaileen" että lapsi tai lapset on hetken yksin kotona, niin tähän PITÄS TEHDÄ SELKEÄ SÄÄNTÖ!!

Pitää olla maininta kuinka kauaksi äiti/isä/huoltaja saa mennä minkäkin ikäisestä lapsesta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon on kiinni lasten iasta ja turvallisuudesta. Saman metrirajan sateella voi olla alakerran pubi, naapuri tai roskis. Jos oma piha kasittaa jarjettoman ison metsakaistaleen, niin ehka pihapiirissa sita on lahella, mutta metsan toisella puolella kaukana.

Mutta johan silla on eroa, onko lapset vauvoja, taaperoita tai leikki-ikaisia. Tai perati koululaisia.

Vierailija
2/2 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun ei mitään selkeetä sääntöö laiteta niin kauan sossuntantta saa toimia täysin omavaltasesti ja yrittää lalittaa edesvastuuseen selvinpäin olevan äidin joka käy hakemassa toisen lapsen kotiin kaverilta 100m päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi