Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väsymys keskenmenon jälkeen, miten kauan kestää?

Vierailija
08.07.2010 |

Sain keskenmenon rv 10+4. Sikiö todettiin tuolloin menehtyneen jo rv 7, sain seuraavalle päivälle ajan lääkkeelliseen tyhjeenykseen. Sitä ei kuitenkaan tarvittu, keskenmeno tapahtui spontaanisti kotona samana iltana. Olen onnellinen, että sain kokea sen kotona, kovia kipujakaan ei tullut missään vaiheessa, vuoto oli aivan älytöntä pari tuntia, jolloin myös vauvanalkumme tuli ulos :(

Nyt keskenmenon jälkeen olo on ollut aivan voimaton ja väsynyt. Mitään ei jaksa tehdä. Miten kauan tätä kestää?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINULLA OLI MYÖS KESKENMENO RV 8+0, JOLLOIN PIENI OLI JOTAIN 6+2 VIIKKOINEN. SEN JÄLKEINEN AIKA ON OLLUT AIKA RANKKAA. ENSIN ITKIN 5 PÄIVÄÄ. JA OLEN MYÖS OLLUT TODELLA VÄSYNYT. EI OIKEIN INNOSTU MISTÄÄN. NUKUTTAA VAAN. SITTEN OLEN ALKANUT EPÄILLÄ ET JOS SE LÄÄKÄRI EI VAIN NÄHNYT SITÄ SYKETTÄ, KUN SE ULTRA OLI NIIN ALUSSA. LUIN NETISTÄ KIRJOITUKSEN, JOSSA TYTTÖ OLI PASSITETTU KAAVINTAAN, MUTTA HÄN EI OLLU SUOSTUNU VAAN VARASI UUDEN ULTRAN. SIELLÄ NÄKYI SITTEN KUN VAUVAN SYDÄN SYKKI. SITÄ MÄ NYT MIETIN, ET JOS MEIDÄN VAUVA OLISIKIN OLLU VIELÄ ELÄVÄ. VOISIKO LÄÄKÄREILLE SATTUA TÄLLAISIA VIRHEITÄ

Vierailija
2/2 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuli keskenmeno rv 8+5,minulla oli 12.12.12 ultra jolloin kaikki oli hyvin mutta lääkäri halusi että katsomme 2 viikon päästä miten meidän pienokainen kasvaa(pitkä lapsettomuus:edellisen miehen kans yritystä 6 vuotta ja nykysen kanssa 3 vuotta)..sit mentiin 27.12 uuteen ultraan ja saimme tietää et pienokaisen kehitys on loppunut melkein heti kun kävin ekassa ultrassa..lääkäri vaan totes et tää taitaa olla keskenmeno,laita vaatteet päälle niin hoitaja kertoo miten hoidetaan homma lopuun,sain lääkkeellisen tyhjennyksen.polilla 1 tabletin ja 2 päivän päästä kotona 2 tabletti josta tuli niin kovia supistuksi et jouduin sairaalaan muutamks tunniksi tarkkailtavaks ja sieltä sain myös jotain kipulääkettä suoraan lihakseen ..se oli kyl elämäni pahin ja järkyttävin asia minkä olen joutunut kokemaan.itkin ja en saanut nukutuksi yöllä, sitä rataa meni yli 2 viikkoa,nyt päivä päivältä alkaa taas olo helpottumaan. mutta välillä tulee hetkiä millon jään miettimään pienokaista ja monta viikoa nyt olis "kasassa" ja itkuhan siitä tulee.Nyt olemme saaneet jo luvan yrittää uutta raskautta mutta vaikka toivon että tulisi ne kaksi viivaa toisinaan pelkään et mitä jos taas käy samalla lailla ku viimeks..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla