Kadonnut lapsi löytyy hengissä puoleen päivään mennessä.
Vesi oli onneksi sen verran kaukana katoamispaikasta.
Kommentit (20)
löytyy metsästä väsähtäneenä, jumissa....
Eikö katso sen kanavan toisen puolen metsiköstä ollenkaan? Siinähän meni kuitenkin tie toiselle puolelle? Voi mä niin toivoin et ois aamuun mennessä löytynyt...
Tuntuu niin järkyttävän pahalta. Meidän kuopus on juuri saman ikäinen vaaleahiuksinen poika, joka pihalla kulkee paita ja vaippa päällään... Ehkä juuri sen takia sattuu tämä tapaus niin kovasti.
Mistä ap tiedät että lapsi löytyy?
Tuntuu niin järkyttävän pahalta. Meidän kuopus on juuri saman ikäinen vaaleahiuksinen poika, joka pihalla kulkee paita ja vaippa päällään... Ehkä juuri sen takia sattuu tämä tapaus niin kovasti. Mistä ap tiedät että lapsi löytyy?
omalla kohdalla 3-v hävisi ja oli kadoksissa pari tuntia, etsimässä oli tosin vasta "vain" 10 poliisia poliisikoirineen. Kyllä sitä mietti vaikka mitä: onko joku napannut tytön? Onko tyttö kaatunut metsässä ja lyönyt päänsä? Onko tyttö jäänyt vaikka kiinni jalastaan kallionkoloon? Onko tyttö parhaillaan matkalla Venäjälle, huumattuna takakontissa? Näenkö enää ikinä lastani?
Meillä onneksi tämä selvisi onnekkaasti: tyttö löytyi hengissä ja hyvissä voimissa, onneksi! Oli mennyt piiloon ja nukahtanut.
Meilläkin pienin on suunnilleen saman ikäinen. Jos olisi mahdollista, lähtisin mukaan etsimään.
Melkein osui oikeaan, vain aikataulu heitti. Itsekin epäilin vahvasti, että löytyy katoamispaikan läheltä, ei vedestä, mutta huolestutti tuo helle.
Mikä pakko sitä lasta on sinne ryteikköön yksin yleensä päästää?
Mulla tuli kyyneleet silmiin kun luin että poika on löytynyt. Luojalle ja enkeleille ja maailmankaikkeudelle kiitos :)
Minusta tuntuu kyllä oudolta, että jos noin pieni lapsi on ollut liki vuorokauden yksin metsässä ja noin vähissä vaatteissa niin miten voi olla, että on niin hyvässä kunnossa, ettei tarvitse lääkärin apua eli ei ole nestehukkaa, auringonpolttamaa ihoa, hyttysenpistoja ym vain muutama naarmu. Outoa tai sitten ollut uskomaton onni mukana.
ilman juomavettä tällaisessa helteessä ja yöllä kuitenkin viileää... mutta loistava uutinen tuo kuitenkin.
Vai jemmailiko ap lasta jossain ja suunnitteli palauttamista katoamispaikan läheisyyteen aamupäivän aikana ;)
Melkein osui oikeaan, vain aikataulu heitti. Itsekin epäilin vahvasti, että löytyy katoamispaikan läheltä, ei vedestä, mutta huolestutti tuo helle.
Helpotuksen kyyneleet ja kiitos Luojalle kun vastasi ymmartavien ihmisten rukouksiin !!
Toisekseen, jos ei ollut kenkiä (vaippa ja pusero vain manittu) ja liki vuorokauden taapertaa, vaikka ei koko aikaa niin täytyy olla jalat pahassa kunnossa, ainakin mun lapsen pehmeät alle kolmevuotiaan jalat olisivat. Jokainen varmaan muistaa kuinka vaikeaa on aikusenkin pitempään metsässä kävellä risujen seassa ilman kenkiä. Eri asia aikoinaan kun ihmisillä ei ollut varaa aina kenkiin ja jalkapohjien iho paksuuntui kesän alussa. Jokin tässä nyt kilkattaa ainakin mun hälytyskelloissa. Veikö joku lapsen ja palautti sitten metsään.
on sillä pojalla varmasti jonkinasteista nestehukkaa ja naarmuja ja ehkä kolhuja, muttei kaikesta sairaalaan tarvii viedä. Ensihoitajat ovat pojan kuitenkin tarkistaneet ja antaneet ohjeet kotihoitoa varten.
Toisekseen, jos ei ollut kenkiä (vaippa ja pusero vain manittu) ja liki vuorokauden taapertaa, vaikka ei koko aikaa niin täytyy olla jalat pahassa kunnossa, ainakin mun lapsen pehmeät alle kolmevuotiaan jalat olisivat. Jokainen varmaan muistaa kuinka vaikeaa on aikusenkin pitempään metsässä kävellä risujen seassa ilman kenkiä. Eri asia aikoinaan kun ihmisillä ei ollut varaa aina kenkiin ja jalkapohjien iho paksuuntui kesän alussa. Jokin tässä nyt kilkattaa ainakin mun hälytyskelloissa. Veikö joku lapsen ja palautti sitten metsään.
on sillä pojalla varmasti jonkinasteista nestehukkaa ja naarmuja ja ehkä kolhuja, muttei kaikesta sairaalaan tarvii viedä. Ensihoitajat ovat pojan kuitenkin tarkistaneet ja antaneet ohjeet kotihoitoa varten.
Joka tapauksessa minusta kuulostaa oudolta ja minä vaatisin tarkemman tutkimuksen kuin pelkän ensihoitajan suorittaman kartoituksen.
Sitä odotellessa. Onkohan mennyt johonkin kivenkoloon piiloon ja nukahtanut sinne. Mutta siltikin kuulostaa hurjalta, että lapsi on ollut vuorokausden ilman ruokaa ja vettä.
mutta ilman juomaa ja vaatetusta (yöllä) kuulostaa.
on se kumma kun se luoja vastaa joidenkin rukouksiin ja joidenkin ei... puhumattakaan siitä että vastaa sitä hanakammin mitä useampi ihminen häntä rukoilee (vaikka raamatussa sanotaankin että kuulisi yhdenkin heikon rukouksen)... juupa juu uskokoon ken tahtoo.