Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset on niin pahoja toisilleen? Luin hetken hikipediaa

Vierailija
08.07.2010 |

ja totesin, että sinne kirjoittavan ihmisen sisällä täytyy olla tosi paljon julmuutta ja pahuutta. Niin ilkeästi joistakin poliitikoista esim on siellä tehty pilaa. Miksi oi miksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siellä koskaan poliitikoista mitään lukenut, mutta joitakin muita juttuja olen joskus hakenut ja naureskellut niille.

Itse joskus hain sieltä joitain sanoja ja jos niille ei löytynyt mitään selitystä niin keksin sinne jonkun omasta päästäni. Minulla oli tylsä päivä ja ainakin hetken hauskaa.

kenestäkään henkilöstä en ole mitään juttua sinne koskaan tehnyt. Pelkästään sanoista. Esim. vierasperäisistä sanoista, sairauksien nimistä ym.

Vierailija
2/2 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siellä koskaan poliitikoista mitään lukenut, mutta joitakin muita juttuja olen joskus hakenut ja naureskellut niille. Itse joskus hain sieltä joitain sanoja ja jos niille ei löytynyt mitään selitystä niin keksin sinne jonkun omasta päästäni. Minulla oli tylsä päivä ja ainakin hetken hauskaa. kenestäkään henkilöstä en ole mitään juttua sinne koskaan tehnyt. Pelkästään sanoista. Esim. vierasperäisistä sanoista, sairauksien nimistä ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän