Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaamon puhelu äsken...

Vierailija
07.07.2010 |

kysyin aikaa vakkarikampaajaltani joka kuulemma jääkin ensi vkosta lomille. Siinä sitten kyselin että koska palaa johon vastannut ihminen :" mitä onko se vakkarikampaaja noin tärkeä ettei jonkun toisen leikkaus kelpaa?" Olikohan sillä pms?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ihan hyvin tota puhelimessa ollutta kampaaja ja myös sinuakin...luulen että toinen kampaaja tarvitsee lisää asiakkaita ja ehkä hiukan pettyi kun sinulle vaan kelpaa vakkari kampaaja vaikka tämä toinenkin saattaa olla ihan hyvä.Itse toimin kampaajana vasta 3kk ja on oikeasti vaikea lyödä jalansijaa yrityksessä jossa toinen toiminut jo yli 10 vuotta ja omaa oman asiakaskunnan,listat toisella täydet 2kk päähän ja asiakkaat vihaisia kun eivät pääse hänelle vaan joutuvat tyytymään minuun jolle löytyy yleensä samalle päivälle aikakin..yksikin asiakas perui 2 kertaa minulle ajan kun yritti päästä vakkarilleen ja ei ymmärtänyt että toisella listat täydet.Ei tunnu kauhean mukavalta mutta luulen että lähes jokainen aloitteleva kampaaja joutuu näiden asioiden kanssa kamppailee,onneksi olen jo saanut pari vakkaria itsellenikin ja "vierailevat " asiakkaatkin olleet tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi