Oon niin kurkkuani myöten täyttä tätä odottamista!
2 päivää laskettuun aikaan! Ei enään huvittaisi. Olo on tuskallinen eikä syntymisen merkkejäkään näkyvissäkään. Jokapäivä tulee lisää raskausarpia kuin sieniä sateella. Tänään taas neuvolaan, sielläkään ei jaksaisi ravata. Selkä niin rikki ettei kotitöitä voi tehdä ollenkaan. Koti on niin likainen! Joka ilta toivon että josko jo tänä yönä? Mutta ei. Taas yksi pettynyt aamu. Kyllästytyttää.
Kommentit (10)
Jos et jaksa niin et jaksa.
Lähde uimaan, helpottaa oloa. Jos ei bikinit mahdu, niin mene nakurannalle.
Tai ota kylmä suihku.
mene puistoon lukemaan dekkaria.
Tsemppiä!
onneksi päätettiin käynnistää, meinaan kun oli viikolla mennyt lasketusta ajasta, ei vieläkään ollut merkin merkkiä lähestyvästä synnytyksestä!
Sitten lapsivesi väheni sen verran, että lapsi tahdottiin häätää.
Tosin mulla on vasta elokuun puolivälissä LA että tässä on vielä jaksettavaa. Esikoinenkin on niin pieni, ettei sen kanssa voi koko päiväksi rannalle muuttaa ja sen kanssa olis jaksettava touhuta.
Turpoan silmissä ja hikoilen ihan järkyttävästi koko ajan! Nukuttua ei saa mitenkään ja nytkin koko ajan hengästyttää ja pyörryttää... Ei tää voi normaalia olla, mutta kaikki on neuvolassakin aina hyvin... "/
Kai sitä pitäisi vain keksiä jotain tekemistä, lähteä pois kotoa ja unohtaa tuo odottaminen. Täällä myös sama juttu, esikoinen on niin pieni ettei sen kanssa aivan rannalle mennä. Lähellä olisi yksi kallioon louhittu monttu, voisihan siellä käydä kurkkaamassa. Mutta sekin vain yleensä niin täynnä porukkaa että saan tieten pukea jätesäkin päälle että sinne kehtaa. Mutta jospa tuo poika uskaltaisi käydä varvasta uittamassa :D
Jee! Yhdeksi päiväksi aktiviteettia :DD Tilasin kirjakerhosta lukemista mutta nekin tulee vasta ensi viikolla :/
Ap
viileää suihkua minäkin suosittelisin tai jos esikoisen takia hankalaa, niin laita viileetä vettä vatii ja jalat sinne. Helpottaa jo kummasti.
Olin itsekin viimeisilläni hellekesänä ja muistan sen kuin eilisen vaikka vuosia mennyt jo melkein 10. Kaikki myötätunto sun puolella. Mutta jos vielä pystyt liikkumaan ja mahdollisuus mennä meren äärelle varjoisaan paikkaan niin se myös helpottaa. Merellä aina vähän viileämpi tuuli :)
ja pakko sanoa, että kerrankin järkeviä vastaajia. Olin ihan varma kun avasin tämän, että olet saanut ne vakio vastaukset "nauti kun saat olla raskaana, raskaus ei ole sairaus, itse en saa lapsia miten kehtaat valittaa olotilastasi" jne.
Tukala olo varmasti on nyt mutta onneksi enää maksimissaan pariviikkoa :)
kuulostaa enemmän tappo tuomiolta kuin lohdutukselta. Mutta päivä kerrallaan :) Kyllä tämä tästä.
Kiitos, ootte ihania!
toisilla on vielä pitkä kuuma kesä edessä. :p la 31.8... oon kyllä jo ihan täynnä tätä raskautta..
muuten sitä uimista kannattaa harkita ainakin kahdesti, alkaa nimittäin noin lopussa olla jo melkoinen tulehdusriski. Ite en paljon muuta jaksa, ku maata paikoillaan, mutta siitä oon nauttinu, että ku pesee pyykkiä ni saa ulos kuivumaan ja kuivuu nopeasti.. :)
kirjastoon vaan etsimään mieleistä lukemista ja äänikirjatkin on kivoja.. :)
nimim. neljättä kesäraskautta läpikäyvä.. :)
eli kärsivällisyyttä, itelle oli kyllä rankempi vielä ekasta synnytyksestä toipuminen, ku epparihaava meinas tulehtua... :/
Pelkäsin ihan kamalasti että paikat repee tai pitää eppari leikata ja paranee hitaasti. Nyt alkaa olemaan aivan sama. Selkä tosiaan niin rikki että pyykkiä ei pysty edes ripustamaan, saati sitten mitään leluja keräämään lattioilta. Kauppareissulla kun käy niin loppupäivän onkin selkä pois pelistä :( Ja tämä kuumuus!! Hikoilee kokoajan vaikka on vain sisällä. Ja mikä pyykkimäärä!
On vain niin perhanan turhauttavaa kun ei pysty mitään tekemään ja koti kuin sikolätti. Kai se pitäis vaan tilata siivouspalvelu + lapsenvahti ja lähteä kirjastonkautta rannalle.
Ap
Ota lasta tai harja käteen ja lakaise kaikki tavarat sängyn tai sohvan eteen.
Sitten istut ja keräilet laatikkoon tavarat.
Pölyjä vai muita nurkkia voi siivota, niin että istut tuolilla missä pyörät alla, niin siivoominen käy tuolilta käsin.
Kylmää juomaa jäiden kera.
Ajattele, että kahden viikon kuluttua aikaisintaan.
Hellettä pukkaa, mene rantavalaaksi varjoon.