Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin hälytyskellojen pitää soida uuden poikaystävän seurassa?

Vierailija
02.07.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootatte rauhassa vaan ettekä lähde ylittämään tietä.

Vierailija
2/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasimme niin aika pian kuulin kuinka sairaisiin naisiin hän on ennen minua törmännyt.

Hulluja kuulemma jokainen.

Pohjusti noilla jutuilla sen, etten vaan usko mitään mitä minulle tullaan kertomaan.

En sitten uskonutkaan ja jouduin läpikäymään samat asiat kuin ne "hullut" naiset.

Exällä myös tapana viedä uusi nainen usein ulkomaille lomalle. Tuossakin liika on liikaa, ei ole normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden huumassa ei ne kellot kuulu ja vaikka kuuluukin niitä ei ole kuulevinaan. Ajan myötä totuus alkaa pikkuhiljaa paljastua ja miettii kuinka tyhmä on ollut.

Opetuksena, jatkossa osaa lukea heti noita hälytyskelloja ja valita terkemmin kumppaninsa.

Vierailija
4/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkki miten mies käyttäytyy?

Vierailija
5/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun alkaa paljastua menneisyydestä, niin on aika lähteä. Sinut pistetään ennen pitkää samaan kastiin. Myös vainoharhaiset ja mustasukkaiset ex-kumppanit ovat merkki siitä, että aika nostaa kytkintä.

Vierailija
6/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hakkaaja ex-miehen edelliset naiset oli kuulemma olleet tosi hulluja. Kukaan mun normaali eksistä ei ole niin antaumuksella haukkunut eksiään.

Vierailija
7/7 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua itsensä pussiin. Tuon pussiin puhumisen huomaa kun tapoaamiseen jälkeen jää miettimään että onko tuo asia nyt ihan tolleen kun mies selitti. Selitys kuulosti ihan loogiselta mutta jokin jäi kuitenkin kalvamaan mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi