Apua! Millä mä saan kiharat pysymään hiuksissa!!!???
Saan suoristusraudoilla tehtyä tosi ihanat kiharat, mutta ne on heti 10 min päästä suorat!!! Kampaaja suositteli mulle alle suihkeeksi Redkenin lämpösuojasuihketta, sitten Sebastianin kosteudelta suojaavaa lakkaa ja viimeiseksi kiharoita pitämään Sebastianin moulding mud-ainetta, ja kampaaja jopa näytti ja kertoi miten paljon niitä pitää laittaa, mutta ei auta!!
Kampaaja laittoi vastaavat kiharat hiuksiini kerran, ne pysyivät koko illan! Mitä ihmettä teen väärin?
Kommentit (7)
suoristusraudalla??
Minulla sama ongelma, mutta vielä sellainen vaikea kiharrin...
Suihkauta pikkusen hiuslakkaa suoristuraudan alle. Ei siis niin paljoa, että palaa hiuksiin kiinni. Lakalla saa vähän karheutta hiuksen pintaan.
Mulla on luonnonkiharat hiukset, jotka taipuu kovinkin herkästi. Laitan ite suoristuksen jälkeen Tigin Rockaholic-lakkaa, jolla jopa pienessä tihkusatteessa hiukset pysyy suorana. Et jos on mahdollista ostaa sitä, niin kokeile (18€/plo).
tekniikka on mulle näytetty mutta jotain teen väärin kun en onnistu. Mulla on kyllä pitkä tukka ja tuntuu että tukka karkaa suoristusraudan alta.
tuosta hiuslakkavinkistä! Voisin kokeilla sitä Tigin lakkaa.
Niille jotka kyselivät miten kiharat tehdään suoristusraudallla, laittakaa googleen hakusanaksi "curling with straightening iron" ja katsokaa videohaun tuloksia. Tässä yksi esimerkki niistä videoista:
t.ap
Rockaholic on ihan loistavaa, mut haju on sit aika karsee. Mun mieleen tulee tunkkainen tupakka. Ei kyllä hiuksis haise sit niin kamalalle.
Se on semmonen kivan oranssi pullo ja ainakin mulla kestää pullo jtn kuukauden-kaks vaikka joka päivä suoristan.
T 5.:)
Ostan heti huomenna tuota lakkaa ja kokeilen!!
ap
Jos laitat niin siinä voi olla vika. Jos alle tuleva tuote ehtii kuivua ennen laittamista, se ei enää hyödytä. Samoin lakka, jos käsittelet kaiken ennen kuin laitat lakkaa, ne hiukset ehtii suoristua jo ennen sitä.