Naapuritalon teinit soittaa koko päivän pihalla jotain ällöttävää jumputusta.
Vanhemmat ovat jättäneet nuoret keskenään ja lähteneet lomalle. Olen nyt kolme päivää kuunnellut basson jytkettä, joka kuuluu meille sisälle asti. Kohta katkee pinna. Mitä tekisitte?
Kommentit (17)
relaa vähän, ota pari olutta ja löysää pipoa. Maailmaan melua mahtuu!
Olen vaan ollut muutkin ihmiset huomioon ottava jo nuorena.
Itse muistan, että nuo kesäbileet vanhempien poissa ollessa olivat parhaita muistoja noilta ajoilta.
Olen vaan ollut muutkin ihmiset huomioon ottava jo nuorena.
tuskin ne nuoret täällä AV:llä käy
Poliisien käynti hiljentää musan. Tästä on kokemusta.
Voiskos joku vähän valaista? Ei luulis olevan kiva istuskella siinä toosan vieressä kun tännekin asti kuuluu tuolla teholla.
relaa vähän, ota pari olutta ja löysää pipoa. Maailmaan melua mahtuu!
Heh, me emme varmaan tulisi toimeen naapureina.
Ensin nätti pyyntö, sitten soitto poliisille aina kun melua on liikaa.
Saat sitten uhota virkavallale ihan rauhassa "kyllä maailmaan melua mahtuu". Katsotaan meneekö selitys läpi:)
Pistä omat äänenetoistojärjestelmät pihalle ja ala soittaa Beethovenin sinfonioita ykkösestä alkaen, lujalla. Mikään ei karkota teinejä niinkuin kunnon klassinen.
Toivottavasti ne teinit pudottaa kuolleen rotan postiluukusta, ihan kostoksi tollaselle kytälle.
Toivottavasti ne teinit pudottaa kuolleen rotan postiluukusta, ihan kostoksi tollaselle kytälle.
Mutta ei kai sitä voi kyttäämisenä pitää jos melut tulee pihalle ihan erikseen kunntelemattakin. Kyttäämistä olisi jos ap menisi jonkun kuulotorven kanssa seinän läpi kuuntelemaan että onkohon siellä jumputusta.
Liian kovaa soitettu musiikki on kotirauhan häirintää. Tapahtui se mihin aikaan tahansa.
naapurista ei kuuluisikaan jos sielä soittaisivat.
Tule liperiin kuulemaan sanaa ja rentoutumaan
Basson jytke kuuluu sisälle jopa imurin melun yli. Ja taloilla on välimatka sellainen 20 m. Jotta saisitte kuvaa jytkytyksen äänekkyydestä. Ovat ilmeisesti raahanneet kovaääniset pihalle. Noin kovaa ei voi sisältä kuulua.
En nimittäin tunne ollenkaan näitä naapureita. Ovat vasta muuttaneet.
ja ystävällisesti pyytäisin laittamaan pienemmälle. Eivät ehkä ole tulleet ajatelleeksi, että musiikki häiritsee muita. Varmaan laittavat pienemmälle, jos nätisti pyytää.