Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No kuulkaas hiivasienitulehduksesta kyselen!

Vierailija
30.06.2010 |

Mulla ei oo koskaan ollut, ja nyt raskaana rv 39 ja kutisee vähän, ei niin että olisin kuitenkaan varma onko? Mutta jos on, niin kuinkahan tärkeää se olisi hoitaa ennen synnytystä.?

Jos on niin en kyllä kerkeä ottaa mitään 1-2 viikon kuuria edes.

Niin ja voiko/onko hiivasienitulehdus sellainen että kutisee vain ulkoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat pelkästään ulkoa? siis ulommilta häpyhuulilta. Hiivasienen kyllä aika helposti tunnistaa siitä(itse ainakin), että syyhyää niin paljon, että saa tehdä töitä, ettei raapisi. En osaa vastata, pitääkö hoitaa ennen synnytystä..mutta niistä kyllä selviää ihan parin kolmen päivän antibiootilla. Ja jos se on hiiva, niin et varmasti kestä sen kanssa synnytykseen asti.

Vierailija
2/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaan yksi emätinpuikko ja sit sit sitä rasvaa ulkopuolelle 2-3 kertaa päivässä,mutta en nyt muista kuinka pitkään.niin ja kyllä voi kutista vaan ulkosynnyttymissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

klitoriksen kohdalta. Mutta itse emättimessä ei ole minkäänlaista kutinaa.

Kun olen kuvitellut että hiivasienitulehdus tulisi aina emättimeen, sisälle?

Antibiotteja ei voi syödä, ja Canesteniakaan ei suositella kun jos on pakko.

Vierailija
4/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli raskauden aikana monta kertaa hiivatulehdus, enkä olis sitä itse tienny jos lääkäri ei olis kertonu.. ei siis kutissu eikä mitään, ehkä hitusen kutis mut ei paljoa. yhden kerran oli kunnon hiivatulehdus mikä kutisi jne.

Kannattaa kuitenkin hoitaa ennen synnytystä, jotta lapsi välttyisi sammakselta (vaikkei sekään vaarallinen ole). :)

Vierailija
5/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa sitä emätinpuikkoa (vai mikä tabletti onkaan) tässä vaiheessa raskautta.

Onko mitään järkeä alkaa käyttämään pelkkää voidetta?

Ei tämäkään nyt niin syyhyä etteikö pystyisi olemaan. Ainoa vain jos tuosta on jotain haittaa synnytyksessä.

Sammaskin voi olla todella paha saada pois jos oikein kiusalliseksi rupeaa. (olen lukenut vain)

Onko tuohon mitään kotikonstia?

Millä ne naiset on 100 vuotta sitten sitä hoitaneet?

Vierailija
6/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi määrätä oikean lääkityksen