Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On hyvä luottaa puolisoonsa mutta KOSKAAN ei toista voi tuntea täysin (ov)

Vierailija
29.06.2010 |

Tuttavapiirissäni on jostain syystä ollut melkoinen vuosi käynnissä. Kolme pariskuntaa eronneet / käyneet läpi kriisiä ja samasta syystä. Toinen osapuoli on ihastunut / rakastunut toiseen tai muuten vaan pettänyt. Kaksi pariskunnista ovat olleet todella kauan yhdessä yksi pariskunnista n. 8 vuotta. Kaikilla on lapsia.

Kaksi pariskunnista ovat olleet "match made in heaven" kaikkien tunteneiden (siis oikeasti hyvin heidät tunteneiden) mielestä. Pettäjäosapuolet juuri niitä aivan epätodennäköisimpiä osapuolia. Kyllä ovat nämä tapaukset niin avanneet omat silmänikin. Uskon ja luotan puolisooni yhä edelleen mutta en enää sinisilmäisesti ajattele etteikö meillekin voisi jossakin elämäntilanteessa käydä samoin. Toivon että ei käy.

Mutta rakkaat ihmiset , uskokaa ja luottakaa pois - mutta älkää ajatelko että teille ei IKINÄ voisi käydä noin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse pettänyt,kun olet noin 100% varma pettämisen ylellisyydestä?

Vaan se on varmaa etteoi koskaan pidä ajatella että MINULLE ei ikinä käy niin. Katsos kun elämä on.....

Vierailija
2/12 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt. Onko sinulla jotain muuta millä yrität kumota pettämisen yleisyyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolison kanssa menee huonommin pitkiä aikoja, seksielämä jäissä tai henkisesti ei puolisot kohtaa, pettäminen on tosi yleistä.. Uutuudenviehätys on petollista!

Vierailija
4/12 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä miehesi varaa loistohotellin jossa ylellisesti sinua pettää. Sitähän ei kukaan tiedä. Ja tuskin olet ensimmäisenä sillä listalla joille kerrotaan.

Vierailija
5/12 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä ei ole tarkoitettu yksiavioiseksi.

Vierailija
6/12 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on sitten ne pilvilinnoissa elävät romantistit

Vierailija
7/12 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkeen elämässä: kukaan ei voi tulevaa tietää, ja hyvä niin.

Vierailija
8/12 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia ne jotka sanovat, ettei heidän mies/vaimo IKINÄ pettääisi. Tässä kun ei ikinä voi sanoa ei ikinä. Olen 100% varma, että moni meistä ei edes tiedä kuinka yleistä pettäminen on. Suurin osa pettäjistä ei kerro kenellekään pettäneensä/pettävänsä. Minä muuten luotan mieheeni ;), uskon että hän ei pettäisi, mutta tiedän maailman pahuuden, en ole naiivi.

Vierailija
9/12 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia ne jotka sanovat, ettei heidän mies/vaimo IKINÄ pettääisi. Tässä kun ei ikinä voi sanoa ei ikinä. Olen 100% varma, että moni meistä ei edes tiedä kuinka yleistä pettäminen on. Suurin osa pettäjistä ei kerro kenellekään pettäneensä/pettävänsä. Minä muuten luotan mieheeni ;), uskon että hän ei pettäisi, mutta tiedän maailman pahuuden, en ole naiivi.

Vierailija
10/12 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vain järjestelykysymys!

Vierailija
11/12 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole aikaa...meneekö hänellä kenties kaikki illat töissä :DDDD

Vierailija
12/12 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi