Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa ihana loma

Vierailija
29.06.2010 |

Pakko tulla hieman hehkuttamaan, kun oli kerrankin todella onnistunut loma meidän perheellä. Meitä on oli matkassa pari autollista ja oltiin reissussa melkein viikon.

Lähdettiin hieman eri puolilta pääkaupunkiseutua liikenteeseen. Käytiin aluksi yhteisillä tutuilla Evijärven lähistöllä, jossa saunottiin ja pikkaset pääsi vähän veden äärellä vähän läträämään.

Meillä oli aivan avoin suunnitelma sitten, että minne mennään, ajatus oli mennä johonkin hotelliin ja sitten tehdä yhdessä jotain mukavaa.

Päätettiin lähteä huvipuistoon, koska se oli siinä "matkan varrella" ja vaikka olinkin sangen miettiväinen alunperin niin en kyllä enää. Pakko sanoa, että oli todella mukavat pari päivää Powerparkin eri viihdykkeissä. Ja pakko antaa iso kiitos erittäin ystävälliselle palvelulle. Olimme siellä yhteensä 3 yötä.

Millaisia lomia teillä on ollut?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt sentään, mielestäni on vain mukava antaa hyvää palautetta, kun joskus saa erinomaista palautetta. Ja kun olin itse ollut sen verran skeptinen tämän Powerparkin suhteen ja ehkä enemmän itse pitänyt jostain rauhallisemmasta niin jälkikäteen ei harmita yhtään.

Ei se, että jostain asiasta, on se sitten Powerpark, Cheekin keikka tai vaikka ravintola Mamma Rosan kehuminen aina tarkoita, että joku mainostaa, turhan paljon tartutaan tuohon, eikä vain täällä ja tässä asiassa. Muutenkin on tullut vastaan, että jos jostain mainitsee positiivista niin se on aina mainostusta. Jos antaa negatiivista palautetta niin sehän sitten on sitä ainoata oikeata viestittelyä.

Mutta ei siinä mitään, meillä oli hieno loma ja sen vain tahdoin kertoa. Kesän jatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla