Mistä löydän sopivat rintsikat (pienitissinen)?
Rintani ovat niin pienet, että AA-kupin rintsikatkin on liian isot. Kuitenkin ois kiva käyttää jotain paidan alla... Aikaisemmin oon käyttäny sloggin toppeja, mut valmistus ilmeisesti lopetettu, en löydä niitä enää mistään muuta kuin puuvillaisina, ja niistä en tykkää. Onko muita? Antakaas vinkkiä! Muuten nää mun tisut on niin ihanat: eivät roiku imetyksen jäljiltä, ei pompi jumpatessa, maitoa tuli vaikka muille jakaa ja mieskin tykkää :) Löytyis vaan noita alusvaatteita!
Kommentit (11)
Olen luullut, että erikoisliikkeet palvelee vain isorintaisia (tyhmä minä!) Pitääpäs käydä!
noista teiniputiikeista saattaa löytyä jotain
Aina on tissit olleet korkeintaan A-kuppia, ja toisen lapsen imetyksen lopetettuani ne katosivat kyllä ihan tyystin, niin että ne pienimmätkin H&M:n vanhat liivini kaipaisi jotain täytettä ja toppausta lisää :)
Tarvitsen rintsikoita vain ja ainoastaan sen takia, että suuret nännini eivät paistaisi paidan läpi ja että edes näyttäisi vähän siltä, että minulla jonkinlaiset rinnat on. Siksi tuntuisi tyhmältä satsata joihinkin minikokoisiin liiveihin alusvaateliikkeessä suuria summia, kun rintani eivät tarvitse mitään tukea tai muuta.
Olisko vielä vinkkejä?
Aina on tissit olleet korkeintaan A-kuppia, ja toisen lapsen imetyksen lopetettuani ne katosivat kyllä ihan tyystin, niin että ne pienimmätkin H&M:n vanhat liivini kaipaisi jotain täytettä ja toppausta lisää :)
Tarvitsen rintsikoita vain ja ainoastaan sen takia, että suuret nännini eivät paistaisi paidan läpi ja että edes näyttäisi vähän siltä, että minulla jonkinlaiset rinnat on. Siksi tuntuisi tyhmältä satsata joihinkin minikokoisiin liiveihin alusvaateliikkeessä suuria summia, kun rintani eivät tarvitse mitään tukea tai muuta.
Olisko vielä vinkkejä?
ihan Lildistä ja markettien ale-koreista. Ostan sellaisia missä on toppauksia ja maksavat maksimissaan 10 e. Tykkään kyllä puuvillaisista, en tekokuituisista koska menevät pyykkikoneessa nyppyisiksi. Vähän vaivaa täytyy kuitenkin nähdä, että löytyy tarpeeksi pieni kuppiset.
Mulla kans a-kuppi ja nyt laihdutuksen jälkeen tosi karmeeta roikkuvaa...uh. Mutta ongelmana on nuo a 75 koon mallit, joissa kupit vaikka ovatkin oikeian kokoiset, ovat liian lähellä toisiaan (ns. teinimalli). Mulla kuitenkin ovat kauempana toisistaa ja näyttää ihan hullulta jos yrittää olemattomia tissejä puristaa lähemmäksi toisiaan. Siis vinkkejä mistä a75 kokoa joissa kupit kauempana toisistaan???!
Aina on tissit olleet korkeintaan A-kuppia, tuntuisi tyhmältä satsata joihinkin minikokoisiin liiveihin alusvaateliikkeessä suuria summia, kun rintani eivät tarvitse mitään tukea tai muuta. Olisko vielä vinkkejä?
sopivat ja hyvältä tuntuvat alusvaatteet antavat hyvän olon ja ovat perusta vaatteiden istuvuudelle. Miksei pienirintainenkin voi hankkia hyvin istuvia alusvaatteita.
(ellos, cellbes, halens, mitä niitä onkaan) löytyy yleensä kokoja ja malleja moneen lähtöön. Oletko niiden valikoimat katsonut läpi. lisäksi on pienempiä firmoja. googlaa alusvaatteita tms. niin voi löytyä.
Mutta ongelmana on nuo a 75 koon mallit, joissa kupit vaikka ovatkin oikeian kokoiset, ovat liian lähellä toisiaan (ns. teinimalli).
Harva malli sopii. Suurin ongelma minulla on pieni ympärysmitta (65), jota ei kovin monesta peursvaatekaupasta löydy ja jos löytyy, niin kuppikokoja ei ole tarjolla kuin AA ja A (minulla B). Teinikaupoista löytyy edes jotain, ne vaan usein on paksusti topattuja, joita en halua.
ihan oikeissa alusvaateliikkeissä kuten Changessa. Niistä saa asiantuntevaa palvelua ja ympärysmittoja on ihan 60 lähtien.
Hinnat ei ole pahoja (paitsi joissain malleissa) ja liivit on kauniita.
itselläni 80F koko ;P
juu, oletko käynyt ihan alusvaateliikkeissä? Niissähän on myös toppeja joka lähtöön. On aluspaita topeista urheilutoppeihin ja kaikkea siltä väliltä.