Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltaja avioliitossa

Vierailija
27.06.2010 |

Olemme uusioperhe. Minulla on 7-vuotias poika aikaisemmasta liitosta. Mieheni oli "vannoutunut poikamies" kun hänet tapasin. Nyt olemme naimisissa ja meillä on yhteinen 5kk ikäinen lapsi. Mieheni käy töissä maanantaista pejantaihin, seitsemästä neljään. Arki-illat hän "näpertelee" autotallissa ja viikonloput pullo toisensa jälkeen tyhjenee. Minä vietän kaiken aikani lasten kanssa. Hoidan kodin, ruokin lapset, vaipanvaihdot, kynsien leikkaamiset, rasvaukset, kylvyt, kaupassa käynnit, vaatteiden ostot, viihdytykset, lohdutukset jne jne...

Olen todella väsynyt tilanteeseen. Emme pysty puhumaan asioista. Keskustelun alku menee hyvin, mutta sitten alkaa syyttely...

Mieheni sanoo, että minä en tee mitään. Hän on se joka maksaa lainat, sähköt, vedet ja minä vaan olen työttömänä! Asumme siis hänen ostamassaan omakotitalossa, joka oli poikamiesboksi ennen kun minä lapseni kanssa muutin sinne.

Olen hänelle sanonut, että olen itse äiti 24/7 ja hän on isä lapselleen silloin kun se hänelle parhaiten sopii.

Ahdistaa ja sydämeni on särkynyt...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meillä molemmat lapset yhteisiä mutta muuten meno aika sama.

Vierailija
2/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytämään ja vielä väsäätte lapsiakin niiden kanssa.... huoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinä sitten klo 17-24 tms töihin, niin katso mitä mies sanoo kun joutuu hoitamana kodin.

Loppuu narina.

Mutta tässäkin pitää paikkaansa, että niin makaa kuin petaa. Itse olet tuon sallinut.

Vierailija
4/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa asian puheeksi, riitahan siitä vaan syntyy mutta mikään ei muutu kun ehkä päiväksi ja sit kaikki taas samaa rataa.. Mitä te tekisitte? en ole ap mutta mielenkiinnosta kysyn..

Vierailija
5/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän muuta tee kuin hoidat kodin ja lapset = ei mitään. Sorry, näin se on.

Vierailija
6/6 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että on niitä miehiä jotka kuitenki arvostavat lapsiaankin.

ethän muuta tee kuin hoidat kodin ja lapset = ei mitään. Sorry, näin se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän