Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaljanjuonti inhottaa

Vierailija
26.06.2010 |

Itse olen lopettanut alkoholinkäytön kokonaan kuin miehen juominen ällöttää niin. Mies kyllä minun mielikseni on joka toisen viikonlopun selvinpäin. En oikein itsekään ymmärrä miksi juominen niin inhottaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tykkää siitä hajusta

Vierailija
2/3 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhotuksen syitä voi olla koko joukko. Onko miehesi käytös kohtuullista alkoholin vaikutuksen alaisena? Juotiinko lapsuudenkodissasi ja miltä se tuntui?

On tietenkin hienoa, että miehesi haluaa huomioida sinut. Minusta tuommoiset sopimukset tai tavat ovat pelottavia. Alkoholin ongelma on siinä, että se on monien kuningas. Sitä pitää saada, vaikka sitten sellaisin ehdoin, että joskus ollaan ilman.

Hienoa että olet lopettanut. Itse juon kaiken maailman mittapuiden mukaan kohtuullisesti, mutta siitä huolimatta haluaisin olla niin itsenäinen, että lopettaisin kokonaan. Toivottavasti tuo alkoholiasia ei kärjisty suhteessanne, jos mies muutoin on jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissani alkoholia käytettiin hyvin vähän. Ex-miehenikin oli melkein raitis, mutta muuten tosi p***a. Tämä nykyinen on tosi jees, rakastan tosi paljon, mutta tuosta miehen alkoholinkäytöstä on tullut suhteen koetinkivi. Mies ei ymmärrä minun kantaani. Sanoo vähentäneensä juomistaan 70 % meidän yhdessoloaikana (4 vuotta). Entisen vaimonsa kanssa kippasi yhdessä joka viikonloppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä