Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

gavisconin antaminen vauvalle?

Vierailija
24.06.2010 |

Haluasin kokeilla tuota gavisconia 5kk:lle.

Pidemmittä selittelyittä siitä voisi olla apua meidän vauvalle.

Gavisconia saa ilman reseptiä, mutta miten lienee annostus 8 kiloiselle? Onko siinä lääkkeen ohjeissa annostusohje?

Yksityiselle lääkärille pääsen vasta ehkä ensiviikolla ja päivystykseenkään ei tämän asian takia pääse.

Tahtoisin niin kovasti aloittaa kokeilun, että oireet helpottuisi jos tuo gaviscon olisi se oikea lääke.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö Cuplaton auta?

Vierailija
2/5 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4kiloiselle lääkäri antoi ohjeeksi 1ml x 8/vrk:ssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on ko.lääke käytössä..Mitä vaivaa vauvalla on? Harva imeväinen sitä tarvitsee nimittäin

Vierailija
4/5 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä epäilinkin.

Lapsella oireina mm;

-oksentelua/puklailua ( ei suurimuotoisesti)

-ajoittaisia (1-3xpv)limarohinoita, jotka ajoittuvat ruokailujen läheisyyteen ja yleensä loppuu kun nostaa lapsen pystyyn, ei hengenahdistusta (tämä vaivaa minua eniten äitinä)

-ei tykkää olla selällään vaaka-asennossa

yöt nukkuu hyvin, ei rohinoita.

Voihan tuo toki olla jotain allergia peräistäkin refluksia, mutta ensin tietenkin kokeilisi tuota gavisconia ennenkuin alkaa raakkaamaan ruokavalioita lapsella sekä äidillä.

Olen kuullut nimittäin, että monelle lapselle tämä on auttanut.

Vauva on ollut sairaalassa myös flunssan takia ja ne rohinat ovat ihan erilaatua, ei helpota pystyynnostamalla jne.

Mutta kai täytyy vain odottaa ensiviikkoon, että pääseen tohtorille:(

Vierailija
5/5 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoittaisia (1-3xpv)limarohinoita, jotka ajoittuvat ruokailujen läheisyyteen ja yleensä loppuu kun nostaa lapsen pystyyn, ei hengenahdistusta (tämä vaivaa minua eniten äitinä)

siis eniten minua vaivaa tuo ROHINA yleensä eikä se, ettei hengenahdistusta kuten tuosta kirjoituksesta joku voisi päätellä.

Kiireessä tulee kirjoitettua vähän sekavasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän