Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V**** että inhoan tota äijää!!!!!!!!!!

Vierailija
20.06.2010 |

Saatanan helvetin paska urpo, taas vaihteeksi riita, INHOAN sitä!!!! 3 v. sitten naimisiin onnemme kukkuloilla ja nyt koko jamppa lähinnä oksettaa!!! MITEN parantaa suhdetta, kun toisen naama vaan vituttaa ja kosketus oksettaa???? Onko ero tosiaan ainoa vaihtoehto??? Vauva 4 kk.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidassa on aina kaksi osapuolta.

Vierailija
2/13 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina.

Tosin jos toisen asenne on kuin ap:n niin ei muuta ole kuin riitaa tiedossa. E itoinen voi noille asioille joita apta oksettaa tehdä juuri mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikesta tulee riitää ja kaikki mitä se tekee Vituttaa isolla veellä *raivo*!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/13 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyli ilmaista asiansa viittaa siihen, että ainoa todellinen syyllinen asianlaitaan on hän itse.

Vierailija
5/13 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä ehdotat että teen??? Jätänkö miehen, joka saa minut aivan kaikennielevän raivon valtaan vai yritänkö purra hammasta ja jatkaa?? Vauva tosiaan vielä ihan pieni. Olen helv väsynyt ja kaikki mitä mies tekee, ottaa päähän!!

tyyli ilmaista asiansa viittaa siihen, että ainoa todellinen syyllinen asianlaitaan on hän itse.

Vierailija
6/13 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde ulos lenkille vauvan kanssa

Suklaat, sipsipussit ja muut säälimässyt oitis roskiin ja ulos tuulettumaan (ei pubiin)

Vierailija
7/13 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua raivostuttaa?

Vierailija
8/13 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...myös meillä on ollut parisuhde tosi kovilla vauvan tulon jälkeen (nyt 6kk). Olen ollut monta kertaa just niin raivona kuin ap nyt. Mutta aina on loppuviimein sovittu ja yhdessä jatketaan. Kait siihen vaikuttaa valvomiset, ja yleensäkin elämänmuutos, itselläni myös se että nyt on koko ajan kotona kun ennen vauvaa olin kiireinen uranainen...

Vierailija
9/13 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet hormoniesi vallassa ja myös miehesi joutuu tuntemaan sen. ;o)

Vierailija
10/13 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että onkohan tämä synnytyksen jälkeistä masennusta, kun pää pimahtaa ihan tolkuttomasti ja ennen niin ihana mies vaan V***ttaa ihan järkyttävästi. Ei sen oikeastaan tarvitse ihmeitä tehdä, kun pelkkä naama ärsyttää ja joku poikkipuolinen sana, ja kun hermostun/tulee paha mieli, mies ei ole ikinä empaattinen, vaan aina hermostuu itse heti ja "kääntyy mua vastaan". Nyt on taas sovittu, mutta huomenna on päivä uus... raskasta on tällainen..

AP

Vierailija
11/13 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..viettäisitte osan kesälomasta eri osoitteissa. Mies menee varmaan mielellään kavereiden kanssa mökille tms. ja sä saat rauhoittua ja ladata akkuja kotona tai meet vaikka omille vanhemmillesi kylään. Pieni ero voi tehdä joskus hyvää kun toisen naama ärsyttää liikaa. Been there..

Vierailija
12/13 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu kans ihan samassa tilassa vauvan tulon jälkeen. Nyt lopettelen imetystä jotta saisin itseni "takaisin".

Vierailija
13/13 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokos oksentelu toisen naamalle on loppunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän