Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahan takia onnettomassa parisuhteessa oleva

Vierailija
17.06.2010 |

Kestätkö puolisoasi:

a)itsesi

b)lastesi

c)sukulaisten tai naapureiden vuoksi

Jos vastaat johonkin näistä kyllä, olet hävinnyt pelin.

Onnellisuuden pelimerkit jaetaan ja koetaan vain elämän aikana, mukaan niitä ei kukaan saa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun tyhjätaskun kanssa? Pahimmassa tapauksessa vielä jonkun väivaltaisen päihdeongelmaisen...

Vierailija
2/4 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko parempaa asetelmaa kuin olla rikkaan, paljon matkustelevan miehen vaimo? Saa tehdä mitä lystää ja rahat ei lopu ikuna. Toyboy -seuraa tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun tyhjätaskun kanssa? Pahimmassa tapauksessa vielä jonkun väivaltaisen päihdeongelmaisen...

Minä! Tavallaan tilanteeni on siitä parempi, etten hyödy miehestä mitään. Tähän ei tule jäätyä laiskuuden takia. Vaan vielä tyhmenpien syiden, mutta se on eri keskustelu sitten ;) Yritin pitää jonkin hallinnan tilanteeseeni pohtimalla jatkuvasti mitkä ovat tunteeni, jotta muka tietäisin milloin viimeistään on pakko lopettaa yrittäminen. Enää en osaa sanoa mitään tunnetta. Lähinnä olen tunnetyhjä. Menneistäkin tunteista muistan ajatuksen että niin sen koin, mutten kykene saamaan edes kiinni siitä tunteesta. En koe tunteita, olen turta, tyhjä tunteista.

Ymmärrän että rikkaan vaimokin voi olla täysin turtunut tilanteseen. Todella onneton eikä kuitenkaan osaa lähteä etsimään onnea.

Vierailija
4/4 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi paljon rahaa ja selkeä peli kuin köyhä mies ja koko ajan epävarmuus, että entä jos sekin lähtee.