Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksityinen PPH, paljonko maksat varahoitajalle? ov

Vierailija
17.06.2010 |

Olen järjestänyt hoitolapsilleni varahoitajaksi eläkkeellä olevan pirteän tädin ja nyt mietin että mikä olisi kohtuullinen korvaus? Lapsia on 3.

Olen todella kiitollinen vastauksista :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidän vapaapäivän syystä tai toisesta ja lapset menevät varahoitoon, on se päivä minulle palkaton ja kaupunki maksaa palvelurahan varahoitajalle.

Vierailija
2/18 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen etsivät vanhemmat.

t. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu että itse omasta pussistani maksan varahoitajalle?? :/

ap

Vierailija
4/18 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin kusetettu, sekin mulle kerrottiin että minä olen velvollinen etsimään lapsille varahoitajan!?

ap

Vierailija
5/18 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaupungilla ole mitään velvollisuutta maksaa tai järjestää lapsille varahoitajaa jos olet _yksityinen_ pph. Ihan kiva jos sulla on näin, mutta ei kaikilla ole.

Sitten ap:lle sanoisin, että yleensä yksityisten pph:n hoitoperheet järjestävät itse varahoitajansa. On tosi hankalaa järkätä varahoitaja, miten menee vakuutukset ja rikosrekisterien tarkistukset. Kiva jos perheet hyväksyy ko hoitajan, mutta pyytäisin sitten heitä hoitamaan asiat suoraan tuon varahoitajan kanssa ja itse vaan vähentäisin sen hoitopäivän omasta laskutuksestani.

Vierailija
6/18 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin kusetettu, sekin mulle kerrottiin että minä olen velvollinen etsimään lapsille varahoitajan!?

ap

Vierailija
7/18 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sanottiin...

ap

Vierailija
8/18 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu että itse omasta pussistani maksan varahoitajalle?? :/ ap

että jos sairastut tai pidät vapaapäivän, kaupunki maksaa palvelurahaa sille varahoitajalle, ei sinulle.

Eli sairaspäivät ym. on sinun pussistasi pois ja ne maksetaan varahoitajalle.

t. 2

Vierailija
9/18 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palveluraha jaetaan 20:llä ja siitä saadaan varahoitajan päivän palkka? Ja minä sen omalta tililtäni maksan jos sillä nyt on mitään merkitystä.

ap

Vierailija
10/18 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/18 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakaan meidän ei tarvitse hankkia varahoitajaa, jos sairastun niin vanhemmat järjestävät lastensa hoidon, minä puolestani hyvitän vanhemmille hoitomaksun sairaslomapäiviltä eli sairaslomapäivät ovat minulle palkattomia. Olet nyt ihan hakoteillä, et voi laittaa lapsia ulkopuoliselle henkilölle jolla ei ole pph:n vastuuvakuutusta, ei päivähoidonohjaajan valtuutusta toimintaansa, ei sopimusta vanhempien kanssa jne. Ei mene noin.

Vierailija
12/18 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/18 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut nämä ohjeet sieltä perhepäivähoidon palvelukeskukselta enkä ole osannut kyseenalaistaa heidän ohjeitaan ennenkuin nyt.

ap

Vierailija
14/18 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosrekisteriote, vastuuvakuutus ym. pitää olla ok jotta voi lapsia hoitaa, tiedät varmasti nämä itsekin ap koska olet ne joutunut hankkimaan. Varahoitajankin on oltava toimiluvan omaava pph. Etkä ole velvollinen sitä hankkimaan. Jos vanhemmat tarvitsevat lapselle hoitoa kesälomasi aikana he voivat soittaa päivähoitotoimistoon ja hakea väliaikaista hoitopaikkaa, tällöin menetät kesäloma-ajaltasi sekä kelan että kaupungin maksamat hoitokorvaukset ja hoitosopimuskin raukeaa koska lapsi on muualla kunnallisessa tai yksityisessä hoidossa.

Vierailija
15/18 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut koko ikänsä päiväkodissa/pph.

Tiedän että on luotettava ja asiansa osaava.

Mutta edelleen en tiedä mikä olisi hänelle kohtuullinen korvaus...

ap

Vierailija
16/18 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin kusetettu, sekin mulle kerrottiin että minä olen velvollinen etsimään lapsille varahoitajan!? ap

ja vantaalla ei enää edes palkata kaupungin leiviin pph vaan on alettava yksityiseksi...

Vierailija
17/18 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneeköhän tässä nyt yksityiset ja kunnalliset pph:t sekaisin..?

Vierailija
18/18 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin?