Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodin töntekijät: kuinka moni lapsi/lapsen vanhempi tuo lahjan keväällä?

Vierailija
17.06.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta lahjuksia, koska maksan päivähoidosta ja "tädit" saavat siitä palkan.

Vierailija
2/6 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pienimpien ryhmässä harva edes tulee ajatelleeksi sitä, myös nykyisten kolmekymppisten äitien olen huomannut kovin vastustavan sitä :)

Ehkä korkeintaan puolet muistaa jollain keväällä, ehkä hieman enemmän jouluna. Minä en lahjoja kaipaa ja olen ihan tyytyväinen suullisiin kiitoksiin ja vaikka siihen lapsen piirtämään korttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hyvätuloisten" alueella työskentelevä kaverini sanoi, että keväisin ja jouluisin tulee tosi paljon enemmän ja vähemmän laadukasta pikkutavaraa, jolle on vaikea keksiä mitään järkevää käyttöä. "huonommalla" alueella taas tulee vähemmän ja etupäässä kortteja ja esim. kukkia tai suklaata.

Minun ainakin on tosi vaikea miettiä, mitä lahjaa ostaisi, joku pieni muistaminen on kyllä ihan kohdallaan. Yleensä olen vienyt jonkun pienen hekkujutus yhteisesti henkilökunnalle.

Vierailija
4/6 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjojen saaminen vaihtelee.Päiväkodissamme paljon sosiaalisin perustein olevia lapsia,joten lahjoja emme juurikaan saa tai odota,kun perheiden perustoimeentulonkin kanssa monella ongelmia.Joskus olemme saaneet "tätien" kahvipöytään esim.suklaarasioita tms.Itse tehty kortti lämmittää mieltä ja tietysti vilpitön kiitos perheeltä on oikeasti sitä parasta palautetta.Vuosien saatossa olen saanut eskariryhmäni vanhemmilta mm.ravintolalahjakortin(25euroa),kesäkukan,viinipullon.. ;) Jokainen perhe muistaa haluamallaan tavalla ja ketään ei todellakaan arvostella lahjusten perusteella.Ei ainakaan meidän päiväkodissamme!

Vierailija
5/6 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pieni päiväkoti, parikymmentä lasta.

Vanhemmat ovat aktiivisesti yhteydessä toisiinsa, ja ovat useampana vuonna ostaneet yhteisen lahjan henkilökunnalle.

En näe sitä mitenkään tärkeänä asiana, mutta harva ihminen varmaan lahjoja inhoaa. Esim. tänä vuonna saimme jokainen herkkukorit ja puutarhaan istuttevaa:)

Lasten itse tekemät kortit ovat minusta suloisia kesän alottajaisia.

Vierailija
6/6 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 lasta ja viisi toi lahjan keväällä. kukkia ja suklaata.

Jouluna tulee yleensä vähän enemmän.

Ei me niitä lahjoja odoteta.

Mutta onhan se aina ihanaa saada joku muisto lapsesta (etenkin jos lapsi lopettaa/siirtyy eskariin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän