Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua nimen valinnassa (homopari)

Vierailija
13.06.2010 |

Eli 2 Applekäyttäjää tarvisi pojalle nimen. Olemme miettineet seuraavia:

-Viljami

-Jonne

-Sakari

-Jasperi

-William

-John

-Ernest

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana nimi, myös Viljami ja Jonne kivoja

Vierailija
2/17 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi (homopari) liittyy mihinkään? Lapsellehan siinä nimeä mietitään, eikä vanhemmille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä homous liittyy nimen valintaan?????

Vierailija
4/17 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäähän sen nimen kertoa jotain vanhemmista!

Vierailija
5/17 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan statustaan tommosessa kysymyksessä erikseen kerro.

Vierailija
6/17 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne Jasperi.

Vierailija
7/17 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun lapsen nimi kertoo tietysti sen että mä oon hetero, vaalea, asun näin. olem ammatiltaki se ja se, ja harrastan tätä jne. jne. Voi hyvänen aika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
8/17 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja miten se homous vaikuttaa?

Itse jättäisin Johnin, Ernestin ja Williamin pois listalta. Muut nimet tosi kivoja :)

Vierailija
9/17 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Ricky Martin!

Vierailija
10/17 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne ehdottomasti

Vierailija
11/17 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne on ihana nimi!!! Sellainen veitikka :) Isona Jonnesta oikea sydämen särkijä! Myös nuo William ja John ihanan ylväitä, mutta muistakaa kattoa sopiiko sukunimeen!!! Jokin John Jokinen on vähän mauton.

Jos olette Applekäyttäjiä niin varmaan ootte aika nuorekkaita :) Jonne on nykyaikainen moderni nimi, valkatkaa ihmeessä se jos lapselle sopii!! Mutta toisaalta Viljamikin ihana nimi! Ottakaa se jos kaipaatte perinteikkyyttä ja vähän lähihistoriaa nimeen :) Intellektuelli mutta rento maalaishenkinen nimi!

Kun kaikki ihmettelivät homoparia niin eiköhän se ole vaan itseironiaa :D Ei ne homot sen kummempia ihmisiä ole ja AP varman tietää itsekin!!!

Vierailija
12/17 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VILJAMI TAI JONNE ON HYVIÄ MUTTA MUISTAKAA HANKKIA SITTEN VILJAMILLE VELIKIN

Vierailija
13/17 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä kukaan homoparia kummastele ja siksi ihmettelläänkin miten sen pitäisi nimivalintaan vaikuttaa.

Jos vaikuttaa niin nimenvalinnan lähtökohdat on ehkä väärät ja monenkin muun asian jos pitää just vartavasten siltä pohjalta tehdä "niinmukaan" valintoja eikä aidosti sydämestään.

Vierailija
14/17 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt nukkumaan. Ei me tädit näitä teidän typeriä avauksianne kaivata. Ymmärrän, että yläastelaisesta saattavat vaikuttaa ihan hirmu nokkelilta, mutta oikeasti eivät ole. Hopi hopi, päät tyynyyn.

Vierailija
15/17 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ymmärrän, että teillä ei ole varaa Mäkkiin, ja se vituttaa. Vituttais muakin. Onneksi ei tarvitse PC-WC:tä ja varsinkaan Windowsia käyttää koskaan.

Vierailija
16/17 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt nukkumaan. Ei me tädit näitä teidän typeriä avauksianne kaivata. Ymmärrän, että yläastelaisesta saattavat vaikuttaa ihan hirmu nokkelilta, mutta oikeasti eivät ole. Hopi hopi, päät tyynyyn.

Et nyt oikeen tajunnut tätä juttua, eli et ole itse niin ovela kuin luuletkaan. AP = jonne, AP = homo, jonne = homo. Hävisit pelin, viljamin täti

>the game

Vierailija
17/17 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt oikeen tajunnut tätä juttua, eli et ole itse niin ovela kuin luuletkaan. AP = jonne, AP = homo, jonne = homo. Hävisit pelin, viljamin täti

>the game

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan