Ovistesteistä...
Kertokaapa minkä merkkinen ovistesti olisi luotettava ja helppolukuinen? Mitä suosittelisitte?
Kommentit (7)
Kiitos mielipiteestäsi :) Tuota ClearBluen ovistestin ostamista olenkin tässä harkinnut vakavasti, kun siinä ei tarvitsisi niitä viivoja tulkita... Oletko ostanut noita mistä, apteekista vai tilannut netistä? Mistä saisi halvimmat?
ja kylkiäisenä tuli kummallakin digiraskaustesti. Maksoi hiukan alle 50€, mukana 7 tikkua. Mulla riitti se yks paketti kahteen kiertoon, kun ekalla kierrolla sain "hymynaaman" jo ekana päivänä ja tokalla kierrolla parin päivän tikutuksella (eli edelleen tikkuja, mutta tuli onneksi käyttöä sille raskaustestille... ;))
Todella hyvä ja luotettava testi!
Jos ei ole hätä ja kiire tikkujen kanssa niin kannattaa netistä tilata, tilasin glearbluen ovistikkuja raskauskeijulta niin maksoikohan se 36e?? 7kpl mutta siinä ei ollu tuota raskaustestiä, ne tuli huomaamattomasti parissa päivässä postilaatikkoon, ilman postikuluja..kuullostaa jo ihan mainokselta :D
Itse käytin joskus netistä ostettuja "halpis" testejä ja hyvin nekin näytti jopa, niin hyvin että vauva on tulossa :)
Ostin muistaakseni Raskauskeijusta sellaisen paketin jossa oli monta ovistestiä ja raskaustestit vielä päälle.
Hyvin riitti jäi vielä kaverille lahjoituksena kun heti tärppäsi :)
En ole itse raskinut kokeilla niitä kalliita testejä vaan päädyin ensin kokeilemaan nämä "halpis jutut" ensin ja hyvin näytti toimivan. Ei niihin kannata rahaa lyödä heti kiinni ihan tolkuttomasti. Yritykset tekee täysin bisnestä noilla kalliilla uusilla mainostamilla testeillä.
Meinasin tulla itsekin kirjottelemaan samasta asiasta.
Mulla on nyt ollut sofi one step-tikkuja. Koko ajan on toinen viiva ollut vaaleampi, mutta tuossa viikonloppuna se ovulaatioviiva oli tummempi. Hiukan epäilytti, mutta jäin sitten odottelemaan, että se on tummempi. Nyt näyttää siltä, että juna meni jo. :( Voi ärsyke.
Onko jollain kokemuksia donna-testistä?
Itse suosittelen ostamaan jotain halpistikkuja + clearbluen digitaalisen!
Kun tikutat eka halpistikuilla ja viiva tummenee ja epäilet että ois plussa, ni varmistat sit digitaalisella :) näin ei tartte tuhlata kalliita digitestejä niin paljon ja 7 kappaleen clearblue riittää useampaan kiertoon jos ei heti tärppää!
Venla
Antaa selkeästi vastauksen, ei mitään viivojen paksuuksien analyysejä. Hintansa väärti! :)