Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tästä: kaveri antoi mulle vauvanvaunut ja nyt tahtookin ne takaisin

Vierailija
10.06.2010 |

antoi siis mulle lapsensa vanhat vaunut 1,5 vuotta sitten kakkosvaunuiksi. Olen vauvaa siinä nukuttanut parvekkeella. Kaveri sanoi silloin aikanaan, että saan vaunut ilmaiseksi, mutta että hän ei niitä sitten enää takaisiin halua nurkkiinsa pyörimään.

No, nyt heille sitten onkin tulossa vauva, ja kaveri sanoi, että sitten kun en enää tarvitse vaunuja niin hän ottaisikin ne takaisin.

Onko ok? Hänhän ANTOI vaunut mulle, kai mä saan tehdä niillä mitä haluan? (eräs kaverini olisi ostamassa niitä multa)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kun kaverisi tietää, että ne on sulla vielä käytössä, etkä ole niitä jo antanut eteenpäin.

Vierailija
2/17 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaverisi olisikin antanut ne sulle, niin TOTTAKAI annat ne hänelle takaisin, jos itse et niitä enää tarvitse, mutta kaverisi kyllä. Et tietenkään voi MYYDÄ niitä eteenpäin. Oletko ihan idiootti, vai onko tää joku surkea provo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin mä ihmettelen miks sä et antaisi niitä takaisin, kun ilmaiseksi olet saanut. Tai niin joo, haluaisit hyötyä ja tienata sillä minkä itse olet lmaiseksi saanut.

Vierailija
4/17 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annat ne hänelle takaisin, olisi väärin rahastaa ilmaiseksi saaduilla vaunuilla varsinkin jos antajalla itsellään olisi niille vielä käyttöä. Ole kiitollinen että sait vaunut edes lainaksi! =)

Vierailija
5/17 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin hän niitä sulle myytäväksi antoi. Itse sait ilmaiseksi ja nyt haluaisitkin niistä rahaa. Ahneella on paskanen loppu, tiedäthän sen.

Vierailija
6/17 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmillinen tilanne, et mielestäni ole velvollinen antamaan niitä takaisin mutta jos kerran kavereita olette niin varmaan paras antaa ne takaisin. Tai sitten sanot että ehdit myydä ne jo.

Vierailija
7/17 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ne on sun, jos kerran sovitte ettei tartte antaa takaisin. Mutta silti ite antaisin takaisin kun kerran et tartte ja ilmaiseksi sait ja heillä on tarvetta kehkeytynyt taas

Vierailija
8/17 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omituista sultakin olla myymässä ilmaiseksi saatua tavaraa, jos tavaran alkuperäinen omistaja on taas sen tarpeessa...

Eli on ok, vaunut takaisin kaverille ja kiität kauniisti lainasta.

Vierailija
9/17 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nitä takaisin mutta itse en alkaisi väittelemään vaan antaisin ne suosiolla.

Vierailija
10/17 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän inhimillisyyttä peliin nyt. hänelle vaunuilla on tunnearvoa, sinulle vain rahallista arvoa.

Vierailija
11/17 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisin vaan.

Vierailija
12/17 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia, jos olisit niistä jotain maksanut mutta... Törkeintä olisi ne myydä, ja sitten kaverisi joutuisi ostamaan uudet. Olet jo ihan tarpeeksi hyötynyt kaveristasi, koetapa välillä laittaa hyvää kiertämään. Et voi aina olla se saaja-puoli, ja tuollaisesta "minulle kaikki"-tyylistä olisi hyvä päästä jossain vaiheessa elämää eroon...

Vierailija
13/17 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sä niistä edes paljoa saisit myydessä, joten halvalla menis kaveruus.

Vierailija
14/17 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on ostanut aikanaan vaunut - varmaan ihan uusina eli melko suurella rahalla. Hän antaa ne sinulle ilmaiseksi. Ja nyt kun kaverisi tarvitsisi niitä, sinä olet sitä mieltä, että ostakoon uudet, sinäpä aiot myydä ne ilmaiset vaunut ja rahoittaa niillä omaa elämääsi. Röyhkeys huipussaan!

Vierailija
15/17 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitä häntä

Onnittele uudesta vauvasta ja anna vaunut takaisin

ja keksi myos jokin kiva lahja tulevalle vauvalle

Vierailija
16/17 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möisit eteenpäin vaunut jotka olet ilmaiseksi saanut. Jos hän joka vaunut sinulle antoi tarvitsee niitä. ANNAT NE ILMAN KYSELYJÄ heti takaisin. Kaikenlaisia idiootteja niitä onkin? Sinunlaisille ei kannata tavaroita jaella :/

Vierailija
17/17 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunuilla. Kaverisi teki tosi ystävällisesti kun antoi tarpeettomaksi jääneet vaunut sinulle, vieläpä ilmaiseksi.

Nyt kun sinä et enää tarvitse vaunuja, niin ykkösvaihtoehto on ehdottomasti LAHJOITTAA ne takaisin tälle superystävälliselle kaverille.

Jos olet rahanpuutteessa, myy jotain muuta.