Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikysymys

Vierailija
18.07.2005 |

tai parikin....

Kertokaahan naiset kovettuuko todella nänninne kiihottuessanne ja vain kiihottuessanne?

Entä ejakuloitteko orgasmin yhteydessä?

N27

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan huomannut nännini kovettuvan silloin kun kiihotun. Sen sijaan kovettuu kylmässä.

En ainakaan tiedosta ejakuloineeni. Kyllähän sitä kostuu kiihottuessaan, mutta en sentään ejakuloi.

Vierailija
2/6 |
18.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee eroottisia tarinoita saa sen käsityksen niin kuin nännit toimisivat kuin miehen kalu, eli kovettuvat vain kiihottuessaan. Ja nainen ejakuloisi samalla tavalla kuin mies. Minua nämä kohdat lähinnä huvittavat. Kolmas on vielä se, kun nainen aina nauttii saadessaan isoa kovaa kalua pieneen tiukkaan pimpsaansa. Itse ainakin olen saanut isoa kovaa kalua ei niin tiukkaan pimpsaani ja se ei tuntunut kovin hyvältä. Sen kerran jälkeen oli pimpsani niin täynnä haavaumia, ettei tehnyt seksiä mieli pitkään aikaan.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin kylmässä kovettuu. Ja ei, en ole koskaan ejakuloinut.

Vierailija
4/6 |
18.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroottinen kirjallisuus on kuitenkin miesten kirjoittamaa. Lukekaapa Heusalan Naisen seksuaalisuus, siitä selviää monta mielenkiintoista juttuja, eikä ole ollenkaan tylsää luettavaa.

Vierailija
5/6 |
18.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

a tuntemusta jne.

En ole koskaan ejakuloinut ja jos luoja suo, en sitä koskaan teekään. Ajatuskin inhottaa.

Vierailija
6/6 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös kylmästä ja nipistelystä.

samoin alakerta voi kostua vatsalihasten treenaamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi