Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttaa yhteiskunnan rahojen haaskaaminen juoppoihin yms.

Vierailija
08.06.2010 |

Rahatilanteen vuoksi esim. kotipalveluista on karsittu perheitä avustava työ lähes kokonaan.

Silti samaan aikaan hyysätään näitä pirun juoppoja oikein olan takaa! Olen itsekin hoitajana, mutta en voi sietää näitä alkoholistien hyysäämisiä. Olkoot vain "sairaita", mutta itse aiheutettua se on minun mielestäni.

Kunta maksaa heille kaiken asumisesta ruokaan ja hoitaja käy vielä kotona hyysäämässä piikana. Ruuat menevät näillä hukkaan, ei kelpaa. Seuraavan kerran kun mennään niin ruoka on koskemattomana jossain ja kärpäset leijailee ympärillä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maahanmuuttaja loisia. Muistan leikkipuistosta tilanteen kun somali rouvalla oli kaksi kodinhoitajaa mukana. Ihmeteltiin tätä ja saatiin vastaus, että kun rouva on viimesillään raskaana ja on jo yksi lapsi hoidettavana. Siellä puistossa tuo näytti hyvin reippaana istuskelevan kun kaksi(!) kodinhoitajaa paimensi esikoilasta. Eipä ihme, että veronmaksajille ei riitä kotihoidon apua. Tuskin niille juopoillekaan montaa tuntia päivässä.

Vierailija
2/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuvat ovat usein muiden armoilla täysin.

Vaikka olisivatkin alkkiksia, niin täällä huolehditaan, jos kuuluvat siihen haarukkaan.

On se kyllä minunkin mielestäni törkeää, että lapsiperheet tai yh:t eivät saa kotipalvelua, vaikka lapsissa on tulevaisuus, eikä niissä rappioalkoholisteissa.

Ehkä jotain rajaa, mutta rahasta kai se kiinni on?!

Itse en mitenkään ymmärrä, miksi lapsilisää maksetaan kaikille, vaikka tulot olisivat kuinka huikeat?

Kyllä siinä joku kohtuus kai pitäisi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maahanmuuttaja loisia. Muistan leikkipuistosta tilanteen kun somali rouvalla oli kaksi kodinhoitajaa mukana. Ihmeteltiin tätä ja saatiin vastaus, että kun rouva on viimesillään raskaana ja on jo yksi lapsi hoidettavana. Siellä puistossa tuo näytti hyvin reippaana istuskelevan kun kaksi(!) kodinhoitajaa paimensi esikoilasta. Eipä ihme, että veronmaksajille ei riitä kotihoidon apua. Tuskin niille juopoillekaan montaa tuntia päivässä.

eikä terveen ihmisen tervettä lasta.

Vierailija
4/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetään ne kuolemaan?

Vierailija
5/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät pois rikkailta vai juopot kadulle paleltumaan ja kuolemaan?

Mitä sanoo ap?

Vierailija
6/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät pois rikkailta vai juopot kadulle paleltumaan ja kuolemaan? Mitä sanoo ap?

somalien hyysääminen lopetetaan ja ne rahat käytettäisiin kotihoitona vanhuksille, juopot saakoon entiset palvelunsa. En ole ap.

Vierailija
7/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevaisuuden ihmiset hämmästelee. Siis että ymmärsimmekö oikein? 2010-luvulla ihmisten kestovalituksen määrä oli nurkkiin kertyvä tavara ja erityisesti se, miten olla syömättä liikaa. Ja nämä ihmiset sitten vaativat, että kaikkein huono-osaisimmille pitäisi olla antamatta ruokaa ja asuntoa?

Vierailija
8/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään oman onnensa nojaan vaan hoidetaan ja autetaan ikään, sukupuoleen, sukupuoliseen suuntautumiseen, uskontoon, etniseen taustaan, varallisuuteen, asuinpaikkaan ym. katsomatta kaikkia jotka apua tarvitseva.

t. Sh joka auttaa mielellään myös alkoholiongelmaisia

Vierailija
9/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevaisuuden ihmiset hämmästelee. Siis että ymmärsimmekö oikein? 2010-luvulla ihmisten kestovalituksen määrä oli nurkkiin kertyvä tavara ja erityisesti se, miten olla syömättä liikaa. Ja nämä ihmiset sitten vaativat, että kaikkein huono-osaisimmille pitäisi olla antamatta ruokaa ja asuntoa?

Vierailija
10/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä töihin, kun kotona maaten saa niin ja niin paljon rahaa.

Vierailija
11/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä sitä tukimuotojen määrää, mikä hänelle on vuosien aikana avautunut; tietysti sossusta saa rahaa, mutta sen lisäksi mm. nämä:

* Asuntolapaikka kuntoutuvien juoppojen talossa yhteiskunnan piikkiin, ainoa "työ" mitä vaativat oli satunnainen rahastaminen kahvista ja keksistä.

* Kaupungin asunto muuttovalmiina hyvällä paikalla + muuttoavustukset ja -sitoumukset itse muuttoon.

* Kaupungin asunto toisella paikalla muuttovalmiina vuosienkin päästä, vaikka vuokria kaupungille oli rästissä yli kolme tonnia. Jälleen kerran avustukset.

* Oma työntekijä joka hyysää ja passaa.

Tuossapa pintaraapaisu veljeni elämästä. Samaan aikaan mm. minä ja tuhannet muut kunnolliset suomalaiset olemme jonottaneet noihin kaupungin asuntoihin, minullakin oli tilanne että olin viimeisilläni raskaana ja entinen asuntoni meni alta omistajanvaihdoksen myötä, en silti saanut mitään apua kaupungilta. Kaksi vuotta olin jonossa, minulla oli lausunto psykiatrilta joka vaati mielenterveyteni takia vakituista asuntoa...eipä auttanut. Lopulta onni tärppäsi ja pääsin yksityiselle, silloinkin ihan omista rahoistani maksoin niin takuut, muutot jne.

Vierailija
12/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veljeni on työtön juoppo

Voi elämä sitä tukimuotojen määrää, mikä hänelle on vuosien aikana avautunut

on vetänyt pidemmän tikun. Tää on niin tavallinen tarina taas kerran. Kotoa ei ole selvästi saatu kunnon eväitä kun toinen on juoppo ja toisella psykiatrin mielenterveyslausunto. Hirveän suuri osa alkoholisteista on ihmisiä, joilla on paha hoitamaton mielenterveysongelma ja joilla juominen on "lääke", ei alkusyy. Miehet sortuu elon tiellä naisia useammin alkoholismiin ainakin siksi, että miehillä on edelleen korkeampi kynnys hakea apua (raavas mies ei missään akkojen terapiassa ravaa) ja koska esim. avioeroissa lapset jää helposti äidille, jolloin elämästä putoaa syy joka pitää monet naiset pinnalla ja elämässä kiinni.

Olen kärsinyt persoonallisuushäiriöstä ja nyt alan olla jo lähes "normaali". Tiedän molemmat maailmat ja terveellä ei ole hajuakaan, minkälaista helvettiä ja kaaosta on persoonallisuushäiriöisen päänsisäinen elämä. Sitä ei kerta kaikkiaan terve pysty kuvittelemaan, niinkuin ei persoonallisuushäiriöinenkään pysty kuvittelemaan miten hienoa on olla terve. Jatkuvasti saan ahaa-elämyksiä parantuessani, että näin helppoako on normaali elämä! Tästä ylellisyydestä muut saa nauttia ihan koko ajan!

Vierailija
13/13 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka alkoholisti olenkin, joten ole iloinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi