Nykyään ei kyllä uskalla antaa edes
lasten olla lapsia kun saa jo pelätä lastensuojeluväen vierailua.
Ihan tavallisia aikuisia on tullut meistä muistakin vaikka sossut ei puuttunut niin paljon kaikkeen.
Kommentit (5)
ketjua sillä perusteella että "kyllä minuakin hakattiin ja ihan hyvä minusta tuli! Ja kyllä, hakkaan omia lapsianikin (ja vedän viinaa. ja olen pitkäaikaistyötön, mutta mitäs näistä)".
ketjua sillä perusteella että "kyllä minuakin hakattiin ja ihan hyvä minusta tuli! Ja kyllä, hakkaan omia lapsianikin (ja vedän viinaa. ja olen pitkäaikaistyötön, mutta mitäs näistä)".
Nykyään lapset eivät saa itse kolhia itseään (aikuisten oikeasti leikkiessä) kun jo syytetään vanhempia lapsen pahoinpitelystä! Joten lapset kasvatetaan pumpulissa ettei mitään vain tapahdu.
Ai miten niin?
Meillä on kolme vilkasta poikaa ja me vanhemmat opetetaan miten puuhun kiivetään (ja miten sieltä tullaan myös alas).
Mustelmaa tulee, hampaitakin irronnut eikä kukaan ole tehnyt lastensuojeluilmotusta.
2
- uitiin uimataidottomat lapset keskenään sillä aikaa kun äiti leipoi kotona pullaa---
- tsemppaan ap.tä
t. 1960-luvun lapsi
Miten paljon sossu kasvamiseesi on sitten puuttunut? ;)
Ja toisekseen: miten paljon lapsesi on omillaan, tätä ilmeisesti tarkoitat että lapsi on lapsi? Ettei puututa mitä lapsi puuhaa.
Miksi tarttee lapsia hankkia?
Kaikki tarve suojeluun lähtee siitä, että vanhemmat ei sitä suojaa anna. Suojataan lasta turvattomuuden tunteelta!