" 2 eurolla sekasin kaikkia!"
Tulipa äskön lapsuus mieleen kun kävin kiskalla ja ostin samalla irtokarkkeja!
Sillon tosin ostettiin kahdella markalla irtokarkkeja sekasin...
Kommentit (19)
sait mut hymyilemään! :) " ......sit markalla noita ja kahella markalla noita...."
Yhä edelleen käyn siellä osoittelemassa purkkeja =) Tosin myyjä lopettaa ihan pian=(
Välillä oli kioskin täti jo tuohduksissa kun,
" en otakaan niitä, otetaan noita kaks ja sit noita tuolla neljä, ei niitä kun niitä siinä vieressä..tai en minä otakaan niitä..paljollas minä oon nyt ostanu..?"
:D
myyjä sitten selvitti puoli päivää mitä sillä sai...
ja ottaa jopa isiltä salaa kolikoita niiden ostamiseen. Huoh, onneksi olen nyttemmin parantunut. : )
:D
Juu-u ja lapsuus tuli kyllä mieleen, kun jonotti irtiksiä muiden lasten seurassa.. :)
Jos oli kaveri mukana, niin sitte laitettiin " kaikkia kaks!"
5 kpl noita, 6 noita, 10 noita, 1 tota, 2 noita, 10 noita jne. ja joskus myyjän piti tehdä kolmekin samanlaista pussia, kun kaverit halusivat samanlaiset pussit.
välissä siltä loppui kärsivällisyys ja se kauhasi ison kasan (puolet liikaa) ja sulloi mun pussiin.
Voi niitä raasuja, kun aamuvirkut, karkinnälkäiset pikkulikat pimpotteli ovella jo ennen sianpieremää...
tai joskus kahdenmarkan pussin. siinä oli mustia , keltaisia ja punaisia merkkareita.. ja lätkäkarkkeja ja sitruuna-ja salmiakki pommeja. niin, ja saatto olla tuttifrutti karkkeja ja jossain vaiheessa tuli ne punaiset ja ruskeet sienet..
Kyllä mahto olla kiva olla kiskalla töissä silloin ennen...
on siinä muitakin kovia kirpeitä. Ja halpa n. euron pussi. Prismat ja s-marketit myy.
Siellä on kaikkia värejä, joista vaaleanpunasia pitää aina ostaa niin paljon että kielestä lähtee nahat
Saako sitruunapommeja enää mistään?
Joskus oli myös semmoisia pisaran muotoisia kirpeitä sitruunapommeja..
-34-
Täytyypä käydä makuunissa.. ;)
Minä käyn vain videovuokraamoista karkit, kun niissä on minusta parhaat valikoimat