tehdäänkö ennätyspitkä ketju??? Mä alotan..
Kommentit (2474)
en tiedä mistä on kyse, mut kirjotan kuitenkin puumerkkini minäkin
Mitä tekisitte, jos aina ei tarvis köyhäillä?
Kyllä se tuppaa oleen niin että mikä tulee niin se myös menee... Koskaan ei meidän perhe ole saanut rahaa säästöön :( Kai sitä joskus sit on mahdollista säästää, että saisi joskus iki oman asunnon
Luulin nukkuneeni pommiin, mutta en nukkunutkaan. Koulutoverit kertoivat päästyäni kouluun että 12:sta me vasta tultiinkin. Onneksi etten pitänyt mitään kiirettä :D
Ennen kuin lähden kamujen kanssa liikenteeseen...tai kohta tarvis mennä suihkuun ja meikkaamaan...
En taida tehdä mitään järjellistä.
jäin just työttömäks ni voin kai sit olla tekemättä mitään - ainakin tänään :D
...tähän ketjuun on KIRJOITTANUT useampi kuin LUKENUT????? Onkohan joku bugi vauva-lehden palstalla :) :)
t. ohjelmoija
...eli kun saadaan 10 000 täyteen, alkaa luku taas nollasta - sanokaa mun sanoneen! :D
osallistua tähän keskusteluun
Jossain vaiheessa täällä jopa keskusteltiin.
Mä käyn tuolla Taapero-sivuilla ja sit vaklaan vauvakuumetta. Muutoin lähinnä pelailen. Niin no, aamusella luen tietty iltikset. Joskus käyn huuto.netissä katsomassa, löytyiskö mitään kivaa. Ja Liberon, Pampersin, Bonan ja Piltin sivuilla kanssa joskus.
aamusin luen myös iltasanomien ja iltalehden pää jutut,tietää kotiäitikin missä maailmalla taas mennään...:)ja niin suomi24:lla tulee välillä piipahdettua...
Mies osti mulle korsetin tänään ;) Opettelen hengittämään se päällä...