tehdäänkö ennätyspitkä ketju??? Mä alotan..
Kommentit (2474)
tuli vaan mieleen et jos joskus vois muttei ihan uskaltais niin harmittaiskohan vanhainkodissa jos ei löytäis tekareita vaikka olis näkkäriä jälkkäriksi...
Rupeaa kyrsimään, kun tää roikkuu täällä kaiken aikaa. Ruvetaan kiroilemaan, niin ehkä valvojat poistavat tämän!
PERSENAAMAT!!
ihan jännittää tämäniltaiset misukkakisailut.
Vierailija:
3386 meinaatko tehdä lisää lapsia vielä? minkä ikäinen olet??
Itse olen 34 vuotias ja kaksi viimeistä olivat kyllä minulle todellisia iltatähtiä. Esikoinen ja kakkonen ovat jo teini-ikäisiä.
Enkä ole raskaana enkä synnyttänyt edes.
Vatsalihasliikkeitä kehiin ja johan kohta on kauniit housut ja masukin.
Vierailija:
Enkä ole raskaana enkä synnyttänyt edes.
Oletkos päässyt navetasta jaloittelemaan tänä talvena?
Vierailija:
moi oon lehmä
...mikähän tääl on tavoitteena...siis mihin lukuun pyritte?? Hauskaa iltaa kaikille!! =)
Vierailija:
...mikähän tääl on tavoitteena...siis mihin lukuun pyritte?? Hauskaa iltaa kaikille!! =)
kun loppui se tipaton tammikuu. :(
Ois nyt vähän rajoittanut helmikuussaki, tylsiä nää viikonloput kun mies juopottelee kellarissa kaverinsa kans ja mä yritän viihdyttää muksuja. Paitsi että nyt menee hermot ja lapset lentää kaaressa sänkyyn!!!
[color=blue] sinisilmäinen kohottaa....taas...=)))
Ootteko huomannu, että tässä ketjussa ei oo läheskään niin paljoa enemmän noita " vain ketjun vilkaisseita" kirjoittajiin nähden, kuin monissa muissa ketjuissa?
...kiitos nostosta, ettei pääse unohtumaan....
Voiko ihanammin päivän enää alkaa...
kuin kaivella tämä ketju esille??? :D:D:D:D:D:D::D
Normaalisti ovat viipyneet viimeisenä päivänä myöhään iltaan asti rinteessä ja lähteneet vasta sitten ajelemaan kotiin. No, mikäs sen mukavampaa.
tuli vaan mieleen et jos joskus vois muttei ihan uskaltais niin harmittaiskohan vanhainkodissa jos ei löytäis tekareita vaikka olis näkkäriä jälkkäriksi...