tehdäänkö ennätyspitkä ketju??? Mä alotan..
Kommentit (2474)
Ei, pitäisi kai hypätä parvekkeelta.
miten joku oikeesti jaksoi!!!!!!!!!! Kateellinen olen
Annoin pojan mummolle hoitoon että saan surffailla...vitsi, kait pitäis siivota ja pestä pyykkiä. Mut ensin sumpit. viikonloppuja!
Huonosti nukutun yön jälkeen paistoin vohveleita aamupalaksi, käytin yhden lapsen pesulla, syötin toisen, puin lapset ja käytettiin koira lenkillä, siivosin keittiön ja ruokasalin, vein vauvan ulos nukkumaan, ja nyt saan hetken parannella päänsärkyäni tässä lepäilemällä.
Iltapäivällä haen yhden lapsen mummolasta, jätän toisen sinne ja ajattelin hakea illaksi leffan ja pullon siideriä sekä päivälliseksi pizzaa.
Vierailija:
heh hehe heheh
Kerro, niin minäkin saan nauraa. Täällä on niin hiljaista.
Juonella ei niin väliä, mutta silmäniloa saisi olla paljon.
Välillä joku yrittää meitä haudata viestipinon alle, mutta onneksi joku jaksaa kaivautua ylemmäs välillä.
Hyviä linkkejä? Jotain kilpailuja, pelejä, hauskoja sivuja ylipäätään? Uloskaan ei voi lähteä ku lapsi päikkäreillä.
mutta minä olenkin ylijärjestelmällinen tyyppi.
... vähän kyllä jo suu napsaisi!
Yksi lapsista on mummolla ja tuntuu niin rauhalliselta, kun kotona on vain kolme lasta ja minä =)
Vierailija:
Kuka on lämmittäny saunan? :DD
tuli vaan mieleen et jos joskus vois muttei ihan uskaltais niin harmittaiskohan vanhainkodissa jos ei löytäis tekareita vaikka olis näkkäriä jälkkäriksi...
!!