tehdäänkö ennätyspitkä ketju??? Mä alotan..
Kommentit (2474)
Jos kirppu puree sinua,
muista silloin minua.
Jos se puree kovemmin,
muista silloin muitakin.
Ei pitäis valittaa, kaikki rahat on kyllä tarpeen... Mutta kun on niin hemmetin yksinäistä. Ja silloin kun mies on kotona, se on tosi väsynyt ja pahantuulinen. Käsittää väärin kaiken, mitä sille sanoo.
Jospa tämä tästä taas, joskus... Pitäis kai hankkia tähän omaan elämäänkin muuta toimintaa kuin tämä vauvapalsta.
[b][color=red][size=7]HEIPPA!!!
Olen onneton pitämään ihmisiin yhteyttä, sellainen erakkoluonne vähän. Huomaamatta lähes kaikki ystävät on kaikonneet. Miehen sisko varmaan läheisin ystävä tällä hetkellä, ja sille on vähän hankala tilittää parisuhdeongelmia...
t. se yksinäinen, jonka mies on aina poissa
ja erakkoluonne myös. En osaa ystävystyä helpolla vaikka en vaikea ihminen olekaan :)
Mulla on 2 lasta ja yleensä päivät menee kotioloissa kun nuorempi on vielä vauva
[color=purple][size=6]ENTÄ SITTEN??? [/color][/size]
Sori, oli pakko.
Gallup:
a. Teetkö itse Runebergin torttuja? Jos et, niin aiotko ostaa niitä?
b. sama kysymys laskiaspullista
Omat vastaukseni:
a. En osaa. Olen syönyt kahvilassa ygden, en aio ostaa tänä vuonna enää.
b. Teen sunnuntaina pullia, nam :)
[color=pink] up, up, up ...jälleen kerran!!!!
[size=5]
[color=fuchsia]fuchsia[/color]
[color=navy]navy[/color]
[color=pink]pink[/color]
[color=lime]lime[/color]
[color=grey]grey[/color]
[color=orange]orange[/color]
[color=purple]purple[/color]
Enkä aio leipoa enkä syödä torttuja tai pullia, olen laihiksella. Kuusi kiloa on tippunut kuuden viikon aikana, ihan ok vauhti.
Vierailija:
Gallup:a. Teetkö itse Runebergin torttuja? Jos et, niin aiotko ostaa niitä?
b. sama kysymys laskiaspullistaa.En tee enkä osta
b.Niitä saatan vaikka tehdä mut kahvilassa käyn ainakin yhden syömässä vaikka olen Painareissa,ei mee kuin 5 pointsia
Mutta toisaalta, kyllä ne uudet hankinnat piristää mieltä! =)))
Luppakorva seikkailee taas! Luppakorva nimen sain, korvaani nääs lerputtaa. Olen pieni nalle vain pörheä lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain pehmeä, lapset mua rakastaa....
Kesäksi pitäisi kyllä päästä takaisin entisiin mittoihin. En tiedä, miksi olen antanut itseni rupsahtaa. Mutta oli positiivinen yllätys noi vaatteet: näytin ihan ihmiseltä taas, kun on oikea koko.
Mies sanoo mua aina joskus Nöf nöf -tädiksi, jos hössötän jostain asiasta. Nytpä sanon sitten takaisin, että itse olet Pullero :)
Ystävyys on kuin pikkuinen ukko
jolla on taskussa avain ja lukko.
Niillä se sitoo ystävät yhteen
niin kuin maamies pellolla lyhteen.