tehdäänkö ennätyspitkä ketju??? Mä alotan..
Kommentit (2474)
[color=pink][size=4]hiphei, mä haluun enkkaketjuun kans!!![/size][/color]
ei hitto, oikeesti, pitäis mennä nukkumaan..lapset on nukkumassa ja mulla olis hyvää aikaa siistiä huusholli, mut tässähän mä vaan kökin! hoitolapsetkin tulee jo puoli 7...
ihanaa kun on viikonloppu edessä ja pian tulee kevät!!!!!!
Siis mä alotan ja kaikki/ne jotka haluaa jatkavat tarinaa pienellä pätkällä? En ole lukenu koko ketjua läpi ;), eli tiedä onko näitä ketjustooreja täällä jo paljonki...Mutta kokeillaan:
Olipa kerran eräs saari, jossa asui kummallinen kansa. Heillä oli paljon kaikenlaisia erikoisia tapoja...
Eikä tästä tullutkaan ihan sitä " mikä tänään v***uttaa" ketjua
nermaalle ja muihin maailman kansoihin, muulloin he elivät tiukasti omaan rauhaansa sulkeutuneina. Olipa niin, että kummallisista saarelaisista kummalisin, saaren kuninkaan poika, nuori prinssi oli korviaan myöten rakastunut mannermaan tyttöön. Kaiken aikaa hän odotti täysikuuta, jotta pääsisi sillalle tanssimaan rakkaansa kanssa...
nermaalle ja muihin maailman kansoihin, muulloin he elivät tiukasti omaan rauhaansa sulkeutuneina. Olipa niin, että kummallisista saarelaisista kummalisin, saaren kuninkaan poika, nuori prinssi oli korviaan myöten rakastunut mannermaan tyttöön. Kaiken aikaa hän odotti täysikuuta, jotta pääsisi sillalle tanssimaan rakkaansa kanssa...
tietääkseni 3200 viestiä on tämänhetkinen entinen enkka :))
ja hakemaan ellos pakettia :)))
Meillä ei mitään, ku just siivosin ;)
alla olevat villakoirat ovat heränneet eloon. Nään vain paljon punaisia kiiluvia silmiä.... Voi helvetti, nyt ne hyökkäääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siis niitä mitä kirjoiteltiin aina kavereille joihinki vihkoihin nuorena, juu nou!
Pese hampaat yltä alta, pusu maistuu paremmalta
Hän makasi tomussa autiomaan, kuudesti laukeava rinnallaan
Hän oli veressä, sen myös näin
Hän oli raiskannut kaktuksen takaapäin
:)
Vierailija:
oli pilkullinen koira... Ehhehe :s
En itekään mainosten perusteella syttynyt, mut joku päivä tais vaan kanava olla jäänyt päälle ja jäin katsomaan.