tehdäänkö ennätyspitkä ketju??? Mä alotan..
Kommentit (2474)
Oisko 1 jo liian pieni? [size=1] Ykkönen?
[size=2] Kakkonen? [size=3] Kolmonen? Entä puolikkaat [size=0.5] Ei varmaan onnistu...
Ykkösen ja kakkosen ero on ihan älytön ja kakkosen ja kolmosen ei edes meinaa huomata.
Entä jos yhdistää värin ja koon?
No, jokos olette laittaneet lapset nukkumaan? Täällä kukutaan vielä, iltapalakin syömättä...
[color=plum][size=5]Näin vaan!
Ai näin vai?
[color=blue][size=6] Ja isoa sinistä kiiitoooos :-D
[size=1]Yksi [size=2]Kaksi [size=3]Kolme [size=4]Neljä [size=5]Viisi [size=6]Kuusi [size=7]Seitsemän
ja jalassa mustat pikkarit, ukko kattoo uutisia ja kersat nukkuu. Huomenna lastenkutsut:/ Keskimmäinen täyttää neljä vee, ei jaksais..
ja katselen tossa sivusilmällä leffaa mis on ihana viggo mortensen..missä on mun viggo!? :D
[color=pink] pakko kokeilla onnistuuko värit:D Sain lapset ja ukon nukkuun ja nyt ois sitä aikaa ittelle:)
nääs tossa telviksien jaossa vai olikohan alkoholitonta kun se on raskaana!!!
[color=blue] voit laskea lampaat, pestä hampaat....ota kainaloon nalle, mene peiton alle....mieti kivoja juttuja, lauluja tuttuja....älä itke tulevia töitä, ei muuta kuin hyviä öitä...
saa meinaa hyvät naurut(en osaa laittaa suoraa linkkiä sinne)amatööri vielä siinä suhteessa...
Hirvee riita päällä koko illan miehen kanssa. Tai siis riita ollut jo kuukausia ja nyt jo alettiin purkaa tilannetta. Huh kun on ventti olo. No tulipa selvitettyä ainakin osaa asioista. Nyt hää lähti baariin ja minä saan olla rauhassa! Siis ei kun AV:lle!
...se on nyt tytöt hyvää yötä... ei ennää simmut pysy auki!
[color=blue] Sen kokomuutoksen mä jo opin aikaisemmin, jee jee, toivottavasti tää onnistuu.