Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla kävi kotona eräs

Vierailija
17.01.2005 |

esittelijä. Se kuuluu johonkin amway tuote-esitteliöihin. Jos liityt mukaan esitteliöihin saat 2-5 vuodessa parhaimmillaan huimia tuloja ja siitä eteen päin royalteja loppu ikäsi. Aikaa tämä vie sinulta n. 10/vko.

Onko kukaan kuullut tai onko kukaan liittynyt tähän? Itseäni tietysti kiinnostaa mutta onko täyttä humpuukia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kusetukselta täysin.

Mikään ei ole maailmassa ilmaista.

Vierailija
2/15 |
17.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lisäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/15 |
18.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen ollut kolmisen vuotta tyytyväinen amway tuotteiden käyttäjä...

Vierailija
5/15 |
18.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverilla oli narttukoira kuseksinu ympäriinsä sisällä, kun olivat pesseet amwayn pesuaineella lattian.. Koira ei ollut koskaan aiemmin tehnyt sitä. Arvatkaa oliko käyttäny niitä sen koommin??

Vierailija
6/15 |
26.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan, että sellaiset niistä käärii rahat, jotka saavat mahdollisimman monta myyjää omaan alaisuuteensa.

Vierailija
7/15 |
26.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kysellään täällä kerta viikkoon, eikä jaksa joka kerta kirjoittaa, että huijausta ja kusetusta on. Siis vaatii aikaa ja kunnon panosta ja sitä, että SINÄ saat sikamaisesti porukkaa alkamaan hommaa mukaan. Siinä tapauksessa tienaat jotain, mutta vielä enemmän se, joka sinut sai mukaan.

Vierailija
8/15 |
26.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyminen vaatii kovaa työtä ja kenelle muulle kauppaat tuotteita kuin ystävillesi! ja ystäviäsiähän varmaan alat kärttää alaisiksesi! Ei hyvä!!

verkostomarkkinointi on helppo keino rikkoa ystävyyssuhteet!

Muakin on yritetty saada tohon amwayhin mutta sanoin kättelyssä kiitos ei. ja sanon aina vaikka luvattas kuinka helppoa rahaa tahansa!

Vierailija
9/15 |
26.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaan tehdä monella eri tavalla, osa firmoista on pelkkiä rahastusyhtiöitä ja osa on ihan tosissaan yrittämässä tehdä rahaa. Yhteistä kaikille yrityksille on, että ne toimivat täsmälleen samassa kilpailukentässä kuin kaikki muutkin yritykset kuluttajille myydessään. Yhtiön perustarkoitus on tuottaa voittoa ja voitto on ainakin tähän saakka ollut tulojen ja kustannusten erotus. Kuvitelma nopeasta rikastumisesta perustuu siihen, että sinä (verkostomarkkinan osana) pystyt myymään verisesti kilpailuilla kuluttajamarkkinoilla oman verkostosi kautta kovalla hinnalla mahdollisimman paljon. Ihan hyvä idea mutta suosittelen tutustumista kuluttajatuotteiden bisneslogiikkaan vähän tarkemmin ennen siirtymistä helpon rahan ansaitsemiseen.

Ja verkostomarkkinoijien on turha sössöttää alhaisesta kustannustasosta. Kustannustaso on alhainen mutta verkostossa on turhan monta välikättä syömässä alhaisen kustannustason hyötyä (voittoa).

Vierailija
10/15 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä ite ne minun voitot tuhlaan:D

Vierailija
11/15 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teet hurjasti töitä. Ilmaiseksi rahaa ei tietysti tule.

Yksi tuttavani tienaa amwayllä aika mukavasti.

Vierailija
12/15 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tais isänsä kanssa tuoda suomeen jonkun pesuaine systeemin. Korjatkaa jos oon väärässä.

Vierailija
13/15 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tossahan verkostomarkkinoinnissa voit ajatella niin

et kun ajattelet kuinka monen välikäden siitä samasta tuotteesta pitää saada rahaa niin tottahan se on että tuotteen hinta/laatusuhde menee aika huonoksi... siis ei niin ettei ne tuotteen vois olla hyviä mutta siihen verrattuna ne hinnat on kuitenkin älyttömästi yläkantissa...

ja toinen asia et miks joku pienempi yritys tekisi esim pesuaine alalla jotain parempaa kuin mitkään muut kun isot tuotemerkit taas panostaa kehitystyöhän isoja summia dollareita...

kyllä esim oma kokemukseni on tupperista (vaikkei nyt ihan täysin verkostomarkkinointifirma olekkaan) että onhan ne tuotteet hyviä mutta onko sit järkee maksaa viisinkertainen summa kun mitä vastavanlainen maksaa tavallisessa kaupassa

kyllähän se on niin että hierarkiassa korkeammalla olevat tienaa sillä alempien työllä.. ja sinne korkeemmalle ei oo kovin helppo päästä nykyän...

jussila vaan osas olla oikeaan aikaan oikeessa paikassa kun idea vielä oli uusi ja ihmiset vielä uskoivat suuriin lupauksiin..

Vierailija
14/15 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yritti siihen mukaan tutun tuttu, ja niin kovasti selitti että miten hyvin voi kotiäiitnä tienata... että päivällä kun tekee näitä eisttelyitä ja yrittää saada uusia mukaan ja sitten oli jotakin " kokouksia" illalla ja voi osallistua toisten jälleenmyyjien (vai mikähän ILH=itsenäinen liikeen harjoittaja se nyt olikaan) esittelyihin, että oppii uutta... ensin tuntui ihan mielenkiintoiselta, mutta sitten kun aloin kyselemään tämän perehdyttäjän omista lapsista, niin ne olivat hoidossa ja mies vaihtanut sellaiseen vuoroon että pääsee aikaisin töistä... ja laskeskelin, että enisn lapset olisivat hoidossa sitten ravaisin illan ties missä kutsuilla niin milloin näkisin lapsia? Milloin olisi perheen yhteistä aikaa? Ja minusta olisi tosi vaikea päsätä edes alkuun, kun miten voin suositella tuotteita ennen kuin olen kalliit tuotteet ostanut itselleni ja kokeillut? ja sain jokun aloitus paketin, joka sisälsi lippuja lappuja ja jälkeen päin tuli niistä maksu pyyntö...

Aloitus paketissa oli kovat tarjoukset tuotteista, joita voi ostaa silloin kun liittyy mutta ei myöhemmin siihen hintaan... ja kun minä olisin lähtenyt mukaan siksi, että tarvitsin rahaa niin ei minulla olisi ollut laittaa aloitukseen 300e

Vierailija
15/15 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiseksi ei mikään valitettavasti tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi