Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka käyttävät aina stay-upeja sukkahousujen sijasta?

Vierailija
31.05.2010 |

Miksi et käytä sukkahousuja?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

steikkarit tulee halvemmaksi kun menee rikki vain 1 sukka kerrallaan eikä mene koko "setti" samalla roskiin :)

Vierailija
2/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

steikkarit tulee halvemmaksi kun menee rikki vain 1 sukka kerrallaan eikä mene koko "setti" samalla roskiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, kun sukkahousut kesäkuumalla hiostaa jalkovälissa. Enkä myöskään tykkää, kun ne puristaa makkaran vyötärölle.

Talvella voin pitää paksumpia tavallisia sukkahousuja hameen kanssa tai ohkaisia/paksuja välikerroksena housujen alla. Mutta siis esim. juhlamekon kanssa aina stay-upit.

Vierailija
4/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla hajosi aina vessareisulla sukkahousut kun niitä repi ylös. ei tuu sitä ärsyttävää rajaa vatsaan hameen tms. läpi.

nykyään huonompi käyttää koska se silikoni imeytyy ihoon kiinni ja rikkoo reidet kipeiksi jos pitää koko päivän. näin ollen mulla ainakin oli hääpäivänä käytössä ne sukkahousunauhat, liivit?

Vierailija
5/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

steikkareita, norm hinta oli kympin luokkaa. Nuo ovat olleet parhaita mitä olen käyttänyt vaikka kalliimpiakin on kokeiltu... Monet ei pysy ylhäällä mutta nuo toimii mulla

Vierailija
6/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

steikkareita, norm hinta oli kympin luokkaa. Nuo ovat olleet parhaita mitä olen käyttänyt vaikka kalliimpiakin on kokeiltu... Monet ei pysy ylhäällä mutta nuo toimii mulla

Vierailija
7/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla hajosi aina vessareisulla sukkahousut kun niitä repi ylös.

sukat kun laittaa aamulla rauhallisesti niin ei tuu huteja niin usein ;)

Vierailija
8/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyvätkö ylhäällä?

Vierailija
9/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissain sukissa on tosi kapeat ne nauhat. Trust me, olen testannut monia kokoja :)

Vierailija
10/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kai matalalla vyötärö

Vierailija
11/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sukkanauhaliivit ja sukat. Inhoan nailonsukkisten makkarankuoritunnetta ja silikoninauhalliset stay-upit ei pysy mulla ylhäällä. Liivit on turvalliset, ei pelkoa valahtamisesta ja samalla mukavat.

Vierailija
12/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kai matalalla vyötärö

se väli, niinkuin lapsena!

Vierailija
13/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sukkanauhaliivit ja sukat. Inhoan nailonsukkisten makkarankuoritunnetta ja silikoninauhalliset stay-upit ei pysy mulla ylhäällä. Liivit on turvalliset, ei pelkoa valahtamisesta ja samalla mukavat.

ja sukat, aluksi ne paukkui auki koko ajan. siis sen morsius hameen alta. kaasot kyykki siellä ja puristi niitä kiinni. lopuksi ne pysyi, vaikka pelottikin että valuuko kirkon käytävällä sukka nilkassa =)

Vierailija
14/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kun ostaa koon, mikä ei ole ainakaan liian iso, niin hyvin pysyy ;)

Vierailija
15/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kun ostaa koon, mikä ei ole ainakaan liian iso, niin hyvin pysyy ;)

tuokin koettu

Vierailija
16/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei pääse rullautumaan ;)