Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poikien äidit hei!

Vierailija
30.05.2010 |

minulla 10 kk ikäinen poikavauva,jonka pili usein alkaa jöpöttämään vaipanvaihtotilanteessa.Lisäksi välillä tarraa kiinni piliinsä ja sormeilee sitä.

Olen aiemmin ollut ennen tätä poikaa vaan tyttöjen kanssa tekemisissä..Onko tämä ihan normaalia tuonikäiseltä?Vai pitäiskö huolestua?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö lukee jotain opusta?

Vierailija
2/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa poikien maailmaan!

Kahden pojan äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja räpellys sen kun kiihtyy...

Vierailija
4/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä "jöppäs" meidänki pojan pili hyvinkin nuorena jo (nyt 4v). Aamusin etenki oli pystyssä. Ja on.

Vierailija
5/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on.nyt poika 5v.ja suihkussa kurkistelee jalkoväliin ja samalla venyttelee käsin sitä.sekin on normaalia.

Vierailija
6/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on täysin normaalia ja jopa suotavaakin kehitystä. Meillä molemmat pojat ovat juurikin tuossa iässä "löytäneet" pippelinsä ja naureskelleet kun on sitä hetken saaneet kosketella ja ruumiinosaansa tutustua=)

Vierailija
7/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo.Kunpa oiski.Mut oon ite perheestä,jossa vaan tyttöjä aina ja nyt mulle siis tuli poika ja olen pihalla tästä täysin.joko ne tosiaan alkaa jo vauvana sen kanssa vehtaamaan..;)?

Vierailija
8/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatiiko pippeli jotain erityisiä pesuja? Siis niinku esinahan alta lähinnä ajattelin... Tää on just hyvä paikka kysellä näitä "noloja" juttuja joista ei oo hajua...

Vierailija
9/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatiiko pippeli jotain erityisiä pesuja? Siis niinku esinahan alta lähinnä ajattelin... Tää on just hyvä paikka kysellä näitä "noloja" juttuja joista ei oo hajua...

Kirjoita googleen "vauvan erektiot" niin sieltä tulee linkki plazan keskusteluun,josta tää selvii sulle.

T: toinen jolla sama ongelma

Vierailija
10/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuisesti se kai kiinnostaa. Ja on ihan normaalia, että jo vauvalla/pikku pojalla jöpöttää. Välillä saa oikein "painaa", että saa jöpöttävän pippelin vaipan sisään.

t. kahden pojan äiti täälläkin.

Vierailija
11/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuisesti se kai kiinnostaa. Ja on ihan normaalia, että jo vauvalla/pikku pojalla jöpöttää. Välillä saa oikein "painaa", että saa jöpöttävän pippelin vaipan sisään. t. kahden pojan äiti täälläkin.

sinne vaippaan ?Mä en just halua koskea siihen ku tuntuu etten viitti yllyttää sitä

Vierailija
12/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.13

Vierailija
13/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Suomessa moni on saanut neuvolasta ohjeeksi, että ei pestä, mutta meille ulkomailla sanottiin että varovasti vedetään esinahkaa taaksepäin ja sieltä alta valkoinen töhnä varovasti pestään pois (pehmeällä suihkulla se tehdään). Olen "ulkoistanut" työn siis poikien pippelin pesun miehelleni, koska hän miehenä tietää miten sitä hellästi käsitellään ja pestään. Siis ehkä kerran viikossa kylvyn yhteydessä meillä pojan pippeli pestään. Osaa jo itsekin (5-v.).

Ja jos pippelin pää/esinahan alta punoittaa tai lapsi valittaa kipeäksi, niin kannattaa pestä sitä usein. Yleensä paranee sillä ilman muuta hoitoa. Jos ei parane, niin lääkäriin tottakai.

Vierailija
14/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kiusallista fiilistä pukkaa silloinkin, kun 3v keksii potalla näpeltää vehjettään ja sitten sanoo "kato äiti, mä teen näin näin näin ja sitten se menee isoksi!" Niinpä niin...

Vierailija
15/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska pippelin pitää vaipassa osoittaa aina alaspäin ettei tule pissavuotoja niin helposti esim. lapsen nukkuessa. Siis hellästi painan jotta saan sen sinne vaipan sisään, kun aina ei ole aikaa odottaa että jöpötys loppuu. Ei saa painaa lujaa, koska se varmaan sattuu tms.

ikuisesti se kai kiinnostaa. Ja on ihan normaalia, että jo vauvalla/pikku pojalla jöpöttää. Välillä saa oikein "painaa", että saa jöpöttävän pippelin vaipan sisään. t. kahden pojan äiti täälläkin.

sinne vaippaan ?Mä en just halua koskea siihen ku tuntuu etten viitti yllyttää sitä

Vierailija
16/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kiusallista fiilistä pukkaa silloinkin, kun 3v keksii potalla näpeltää vehjettään ja sitten sanoo "kato äiti, mä teen näin näin näin ja sitten se menee isoksi!" Niinpä niin...

Meillä poika 4v....

Pienet pojat on kyllä uskomattomia sen pilinsä kanssa. Mun teki joskus ihan pahaa, kun vauvana poika kiskoi ja venytteli sitä pippeliään. Luulis sattuvan. Mut ei....

Vierailija
17/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika 4v.... Pienet pojat on kyllä uskomattomia sen pilinsä kanssa. Mun teki joskus ihan pahaa, kun vauvana poika kiskoi ja venytteli sitä pippeliään. Luulis sattuvan. Mut ei....

tulee kait siitä ku sitä ajattelee et hän on mun "pieni vauva " eikä mikään hormonihirmu vielä..Niin vaan mä äitinä tän koen..;)

Vierailija
18/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se itse tietää, mitä tekee :D

Vierailija
19/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

venytteli ja vanutteli kiveksiään yks päivä. Kysyi sitten multa, että täältäkö se pissa sitten tulee... No tota ei tuu... ja näytin missä kohtaa suunnilleen on virtsarakko. Poika sitten jatkoi vanutteluaan ja kysyi hämmästyneenä, että mitäs näillä sitten tehdään?? Ööööhh... En ihan ajatellut, että joutuisin selvittämään 4-vuotiaan kanssa asioita, joita ei edes 7v ole vielä hoksannut kysyä... :D Noh, tyytyi sit siihen, että tarvii niitä sit vähän isompana vasta johonkin...

Vierailija
20/21 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallinen tilanne, mutta en oikein voi kieltääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä