Kun mä pääsin ylioppilaaks 20 vuotta sitten
sai lahjaksi rahaa yhteensä jotain 3000 markkaa ja mun mielestä se oli ruhtinaallinen summa. Kaikkein eniten tykkäsin kuitenkin muutamasta kauniista korusta ja taulusta. Ei tullut mieleenkään ruveta määräämään, mitä mulle saa antaa lahjaksi, mutta ajat on siitä kovasti muuttuneet.
:=)
Kommentit (6)
omissa juhlissaan, kun kaikki eivät tuoneet rahaa ja ne jotka toivat, toivat sen mielestä liian pienen summan. No, tää tapaus on se sama, joka ilmoitti ettei ala mitään töitä tekemään alle kolmentonnin paskapalkan.
Intin kävi muuten ja pääsi poiskin sieltä ja nyt on työttömänä. Tuskin pääsee opiskelemaankaan mihinkään kun ei päässyt viime vuonnakaan.
Että siinäpä sitä voi kolmentonnin kuukausipalkkaa odotella ihan rauhassa.
suurinpiirtein siltä 20 vuodelta? Minä pääsin yo:ksi -93 ja en millään voisi uskoa, että siitä on 17 vuotta!
enkä saanut muistaaksesi lahjaksi yhtään rahaa tai jos sain niin se oli muutama satanen (siis markoissa). Sain kellon (arvokkaampi, toivomani merkkikello), koruja (isovanhemmilta), se lisäksi Iittalan lasijuttuja (jotain kuppeja jne).
Olin aivan tyytyväinen lahjoihin. Ja perheemme ja sukumme olivat ns. varakkaampia eli kyse ei ollut kenenkään viimeisillä rovoilla ostetuista lahjoista.
Huh, 21 vuotta - siitä on oikeasti ikuisuus :)
muutaman korun ja rahaa yhteensä nykyrahassa noin 150 euroa.
Minä sain vuonna 1989 rahaa lahjaksi yhteensä muistaakseni n. 2000 markkaa, kolmisen sataa euroa. Se oli ihan järjettömän paljon rahaa!