Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis vitsi kun suomalaiset on juntteja

Vierailija
28.05.2010 |

kun siis mä on asunu ulkomaila, niin vitsi kun suomalaiset on juntteja kun ei ne tajuu, että poskisuudelma kuuluu käytöstapoihin. Siis voi vitsi, mitä metsäläisiä nää suomalaiset oikein kun ei tätä tajuu. Siis kun mä oon asunu ulkomailla niin mä kyllä tiedän miten oikeesti pitää käyttäytyä, mutta nää suomalaiset vaan on niin juntteja näissä metsämökeissänsä. Siis kamoon hei, mä oon sentään asunu ulkomailla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siis mä on asunu ulkomaila, niin vitsi kun suomalaiset on juntteja kun ei ne tajuu, että poskisuudelma kuuluu käytöstapoihin. Siis voi vitsi, mitä metsäläisiä nää suomalaiset oikein kun ei tätä tajuu. Siis kun mä oon asunu ulkomailla niin mä kyllä tiedän miten oikeesti pitää käyttäytyä, mutta nää suomalaiset vaan on niin juntteja näissä metsämökeissänsä. Siis kamoon hei, mä oon sentään asunu ulkomailla.

Kiitos illan nauruista :-) :-)

oisit viela lisannyt ton ulkomailla tilalle Lontoossa, niin taa olis ollut taydellinen!

Vierailija
2/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse voi muuttaa ulkomaille, vai mistä kenkä puristaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olen ulkomailla jo asunutkin ja yliopistotutkintokin löytyy. Minä kuitenkin kunnioitan myös suomalaisia tapoja ja nauran näille, jotka kerran ulkomailla käytytään luulevat olevansa jotain sivistyneitä ja suomalaiset ovat heidän mielestään kaikki ihan juntteja, kun eivät pälpätä tauotta small talkkia ja pussaile toisiaan kadulla.

Vierailija
4/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olen ulkomailla jo asunutkin ja yliopistotutkintokin löytyy. Minä kuitenkin kunnioitan myös suomalaisia tapoja ja nauran näille, jotka kerran ulkomailla käytytään luulevat olevansa jotain sivistyneitä ja suomalaiset ovat heidän mielestään kaikki ihan juntteja, kun eivät pälpätä tauotta small talkkia ja pussaile toisiaan kadulla.

Vierailija
5/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä, pakko poistua

Vierailija
6/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä suomalaisia tapoja sinä kunnioitat?"

No esim. sitä, että ei jauheta tyhjänpäiväistä small talkkia vaan puhutaan vähän mutta asiaa. Ehkä ulkomaalaisesta saattaa tuntua epäkohteliaalta, mutta toki fiksu ulkomaalainen voi perehtyä asiaan ja saada selville, että kyse on suomalaisesta tavasta toimia eikä mistään epäkohteliaisuudesta.

Vierailija
7/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vitsi hei kun ulkomailla asumista on siis sekin et on ollut tallinnanristeilyllä ja nähnyt sataman laivanikkunasta. siis vitsi juu!

Vierailija
8/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiän mikä on kroissantti ja pik pen ja osaan käyttäytyä kunnolla! Osaan antaa ihan kaikenlaisii suudelmiikin!

Vierailija
9/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja herroja on aina tervehditty. Se ettei teitä tervehditä johtuu siitä ettette ole tarpeeksi korkea-arvoisia henkilöitä. Se että miehenne on insinööri, lentäjä tai lääkäri ei todellakaan riitä tervehdyksen syyksi.

Kunnanjohtajaa tervehditään aina ja hänen vaimoa. Näin on ollut tapana. Ennen tervehdys päästettiin ilmoille myös pastorille ja hänen perheelleen. Nyt on ajat muuttuneet.

Vierailija
10/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei tervehditä kuin niitä jotka sen ovat kovalla työllä ansainneet. Muille joutaakin luimistella, nehän eivät ole minkään arvoisia. Tyhmiä juntteja.

Vierailija
11/11 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietää kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi