Saitteko/halusitteko tietää sukupuolen rakenneultrassa?
Kommentit (4)
Se meni oikein. Tokasta sanottiin, että tulee poika. Se meni väärin.
Olen joutunut ennenaikaisten supistusten vuoksi ylimääräisiin kontrolleihin. Molemmat lapst syntyivät tasan samoilla viikoilla 36 + 2.
Odotin sitten toista poikaa viikoille 28. Silloin lääkäri kysyi, että haluatteko tietää sukupuolen. Vastasin vaan, että me tiedetään jo. Lääkäri kysyi uudestaan ja vastasin taas, että meille on kerrottu, että toinenkin vauva on poika. Lääkäri vaan tivasi, että haluatteko tietää sukupuolen. Sitten vastasin, että kyllä. Lääkäri sanoi, että pitkäsäärinen hoikka tyttö täältä on tulossa.
Mulle tuli jotenkin omituinen olo, kun olin koko ajan kuvitellut, että vauva on poika. Sitä jotenkin ajatteli mielessään, miltä se poika näyttäisi ja tuntuisi sylissä. Ja kuinka veljekset leikkivät keskenään, ja että on pojan vaatteet valmiina. Ja nyt yht´äkkiä poika onkin tyttö.
Emme kuulu kirkkoon, joten nimen "jemmaamisella" ei ollut väliä. Mulla oli molemmimme "pojille" jo nimetkin valmiina. Ja kaikille kerroinkin, että odotan "Arttua" ja toisella kertaa odotan "Oskaria". No, Oskarista tulikin Karita.
kaksi kertaa on "luvattu" NKL:lla tyttö ja sellaiset saimme.
Ja saatiin tietää, se että pitääkö se paikkansa jää vielä nähtäväks, mutta kylläpä ne aikas hyvin tänä päivänä pitää, on sen verran hyviä noi laitteet...