Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

- Kokemuksia kuivashampoosta kaivataan -

Vierailija
26.05.2010 |

Mistä saa, paljon maksaa, miten käytetään, toimiiko hyvin, mitä merkkiä suosittelet, plussat ja miinukset jne. Kiitos. :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut toivottavaa tulosta.

Vierailija
2/9 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan ok tulos, ei mikään saunanraikas, mutta niin että kehtaa mennä töihin. Kohottaa myös hyvin juuria ihan vastapestyyn tukkaan.

Laitan sitä niin että teen tukkaan pieniä jakauksia jonne suihkuttelen shampoota. Annan olla n. minuutin jonka jälkeen hieron juuria ja päänahkaa. Sitten harjaan shampoon pois.

Monet vannoo ton Tigin nimeen, mutta itse en huomannut eroa halvempaan. Työkaveri lainasi omaa Biozellin shampootaan ja pidin sitä itseasiassa parhaana näistä.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hätäapuna, mut ei kande tummiin hiuksiin laittaa.

Vierailija
4/9 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut lopputulos ihan ookoo

Vierailija
5/9 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsis rasvoittuu nopeammin kuin muu tukka. Eli se pitäisi pestä päivittäin :D Tuntuu hankalalta pestä vain otsista perinteisin keinoin, mutta jos kuivashamppoo auttaisi.

Vierailija
6/9 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiinnostaa onko jauhemaisia olemassa

Vierailija
7/9 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivasamppota, Klorane merkiltään.

Ihan ok tulos, ei tokikaan vastaan vastapestyn kuontalon tunnetta, mutta kehtaa ulos lähteä. Itselläni vaaleat hiukset joten jauheesta ei jää mitään jälkeä hiuksiin. Isona miinuksena se, että hiukset tulevat jostain syystä melko sähköisiksi kun olen käsitellyt ne kuivasamppoolla. En tiedä onko muilla samaa ongelmaa, omat hiukseni sähköistyvät muutenkin helposti esim. pakkasella.

Vierailija
8/9 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isona miinuksena se, että hiukset tulevat jostain syystä melko sähköisiksi kun olen käsitellyt ne kuivasamppoolla. En tiedä onko muilla samaa ongelmaa, omat hiukseni sähköistyvät muutenkin helposti esim. pakkasella.

Pörrötätkö hiuksia kun laitat shampoon vai miten teet?

Vierailija
9/9 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakauksittain päänahkaan (en koko päähän vaan vain päälle ja niihin kohtiin, missä rasvatukka näkyy eniten).

Annan vaikuttaa pari minuuttia ja sen jälkeen kampaan hiukset. Olen kokeillut myös hieroa samppoon päänahkaan ja vaihdellut samppoon määrää, mutta aina vain ne on sähköiset.

Isona miinuksena se, että hiukset tulevat jostain syystä melko sähköisiksi kun olen käsitellyt ne kuivasamppoolla. En tiedä onko muilla samaa ongelmaa, omat hiukseni sähköistyvät muutenkin helposti esim. pakkasella.

Pörrötätkö hiuksia kun laitat shampoon vai miten teet?