Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolasin sit itseni. Toivottavasti ei tuu seurauksia...

Vierailija
25.01.2009 |

Olin menossa lasten (3 kpl + olen viimeisilläni raskaana) kanssa hissiin ja koska mulla oli pulkat kädessä johon oli kastattu märkiä hanskoja sanoin lapsille että älkää päästäkö sitä ovea mua päin. Ja lisäsin siihen sit vitsinä "tai tulee turpiin"... No eikös siellä hississä ollut vanha pariskunta joka kuuli tuon.

Ja lapsetkin menivät hiljasiksi joko ujouttaan tai siksi kun ainakin vanhimmat tajusivat että nyt mä nolasin itseni...

Siihen se ukko sitten sanoi että ujostuttaako vai pelottaako että lätty lätisee.

Jep.

Jos lastensuojeluviranomaiset koputtavat joku päivä ovelle niin just...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan karsea tilanne,mut ne varmaan tajusi että oli kyse vitsistä! Ja lapsesikin arvatenkin tietävät että se oli vitsi.Voin kuvitella että sua nolottaa... Unohda koko juttu. Iso halaus. t. kolmen lapsen äiti joka myös raskaana

Vierailija
2/13 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kielenkäyttö vain ei sovi mielestäni lapsille!

Sietääkin hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeä!

Vierailija
4/13 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja huumorimiehiä taisi olla tuo hississä ollut ukkokin, tokaisustaan päätellen :))

Vierailija
5/13 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja huumorimiehiä taisi olla tuo hississä ollut ukkokin, tokaisustaan päätellen :))

Juu ja kyllä nolottaa.

Ehkäpä nyt opin jotain taas...

Mut kyllä meidän lapset ottaa tuollaiset jutut ihan huumorilla. Varsinkin kun sanoin sen keveään äänensävyyn.

Välillä mä "pistän niitä vessanpönttöön" tai "heitän roskiin" kun eivät tottele...

T: ap

Vierailija
6/13 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin silloin lapsia ei ollut, olimme menossa hissille ja mieheni joka on hyvin kiltti ja hyväkäytöksinen ihminen, mutta jonka huumori joskus vähän omituista, tokaisi minulle siinä jutellessamme jotain tyyliin "tuus nyt perkeleen ämmä siitä tai tulee turpaan" hississä sattui olemaan naapurin vanhempi ja aina niin kohtelias mies, joka katsoi meitä kauhuissaan. Kyllä miestä nolotti eikä ole tainnut sen koommin tällaista huumoria viljellä...

Vierailija
7/13 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis mikään täydellinen mamma ole, mutta juuri tuota ongelmaa minulla ei ole :)

Inhoan rumaa kielenkäyttöä yli kaiken.

Vierailija
8/13 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja kyllä nolottaa.

Ehkäpä nyt opin jotain taas...

Mut kyllä meidän lapset ottaa tuollaiset jutut ihan huumorilla. Varsinkin kun sanoin sen keveään äänensävyyn.

Välillä mä "pistän niitä vessanpönttöön" tai "heitän roskiin" kun eivät tottele...

Vierailija
9/13 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kohta 5v on kuullut päiväkodin pojilta: "ne uhkaa, että tulee turpia!".

En siis mikään täydellinen mamma ole, mutta juuri tuota ongelmaa minulla ei ole :)

Inhoan rumaa kielenkäyttöä yli kaiken.

Vierailija
10/13 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetellä ,mistä lapset oppii tuota rumaa kielenkäyttöä?! Omilta vanhemmiltaan! Äly hoi..

Vierailija
11/13 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai puolisolle.

Saapi ollakin nolona.

Valitettavan yleistä.

Vierailija
12/13 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin "tuu jo saatanan ämmä", niin saisi viljellä ihan itsekseen huumoriaan.

Ei tulisi mieleenkään lapsille sanoa noin.

Vierailija
13/13 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en jaksa olla aina täydellinen...

Mutta kuten jo sanottu, noloa oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän