Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostakaa Huuto.netistä pliis.

Vierailija
21.05.2010 |

Todella huonosti menee huutiksessa tavaraa. Itse olen ostanut sieltä paljon mutta kun myyn niin saan kymmenesosan siitä mitä olen itse maksanut, enkä ole käyttänyt vaatetta ollenkaan.

Tuntuu että vuosi sitten oli helpompi myydä kuin nyt. Olkaa ihmiset ekologisia ja ostakaa huutiksesta.

Kauppa käy joillain jotka on myyneet kuukausi tai vuositolkulla isolla volyymilla ja jatkuvasti = niillä on jo kanta-asiakkaita paljon. Itse onnistun myymään lähinnä niitä kohteita joita olen nostellut näyteikkunaan ja ostellut väriotsikoita. Ja 10 sijoitettua euroa kohden tulee sitten ehkä 10e voittoa ja myyn uudenveroisia vaatteita aivan järjettömän halvoilla hinnoilla.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin eurolla parilla myynnissä vauvan ja taaperon vaatteita (hyväkuntoisia) enkä ole montaakaan saanut menemään.

Vierailija
2/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yleensä kohteet menneet hyvin mutta nyt tosi hiljaista!Muut valitelleet samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut noin yleisesti olis kiva että kauppa vilkastuisi. Olen käyttänyt Huuto.nettiä 9 vuotta ja kyllä siellä on nykyään niin paljon enemmän myyjiä kuin ostajia.

Itse pyrin ostamaan huutiksesta vaikka kaupassa olisi sama hintakin, kivempi kuitenkin ajatus että joku saa tarpeettomia rojuja pois nurkista ja rahaa tarpeeseen.

Tuntuu että olen itse se asiakas joka maksaa hulluja hintoja muille, mutta aika harvoin maksettu mulle hulluja hintoja, kerran tosin yksi 90-luvulla 50 pennillä ostettu retropotkari meni 36e huutiksessa:o

Jotenkin älytöntä kun myyn paljon halvemmalla mitä itse maksanut eikä sittenkään mene kaupaksi. Pitääkö heittää johonkin keräykseen vaan?

Vai onko syy siinä että suuri osa myy ihan peaskaa ja ihmisistä tullut epäluuloisia? Itse olen saanut vaatepaketeissa suoraan roskikseen lentäviä lumppuja jotka ei kelpaa UFFillekaan. Myyn ite paljon parempaa tavaraa, mutta vaikeahan sitä kuvista on nähdä.

Vierailija
4/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta sieltä tekee nyt itse löytöjä ;-)

Saa minunkin kohteitani huutaa...

Myynnissä me&i, Marimekko, Po.P, Bamse, Nike, Adidas, Elle, Hello Kitty, Kik Kid...

Tällä hetkellä 56 kohdetta myynnissä ja vain 6:ssa on huutoja :-/

Vierailija
5/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

upea hääpuku, koru ja sit äijille autonkorjausoppaita. Ossaa en laita, kun ei saa suoraan mainostaa.

Vierailija
6/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toppeja paljon ja joitain hameita, kunhan ehdin taas enempi laittaa. Oon jojo-laihduttaja ja hups ei mahdukaan mulle enää vaatteet joita kaapit pursuaa enkä raskauden yrityksessä voi alkaa laihduttamaankaan.

Ja koska raskautta on yritetty yli vuosi, lähtee läjä äitiysvaatteita myös myyntiin. Ehdin haalia niitä ennen kuin sain keskenmenon vajaa vuosi sitten.

Jotain lastenvaatteitakin voi vielä löytyä, mutta ainakin teinipoikien siistejä huppareita kun ei niille taas kelpaakaan kun ei sovikaan enää tyyliin..

t. ap

Vierailija
7/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin mulla paljon vauvan vaatteita huudettavana. Tytölle mutta jotain myös pajalle koossa 56-62. Osa kerran pari käytettyjä. Koht pitäis laittaa suuri setti nuorelle hoikalle neidille (n.45kg ja 150cm) vaatetta myyntiin (yli 60 osaa, kesäistä myöskin) Tuntuu vaan niin turhalta kun iso vaiva ja kuitenkaan ei mee kaupaks =(

No jospa täs joku pvä =)

Vierailija
8/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaako joku kertoa omasta kohteestaan jonkun helpon hakusanan?

Sellaisen joka siivilöisi muita pois...

Aloitan: pupumerkki

t: joku edellinen numero, jolla sitä sun tätä merkkiä

ps. helppo selvittää...

Vierailija
9/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan ollut meille mitään sopivaa =(

Vierailija
10/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse eilen illalla nakuttelin vauvan vaatteita myyntiin huutikseen ja aamulla kävin katsomassa niin puolessa kohteista oli ainakin yksi huutaja jo! Parikymmentä kohdetta laitoin, hyväkuntoista vaatetta euron-pari lähtöhinta ja ilman hintavarausta. Sinne vaan sekaan menivät, en laittanut näyteikkunaan tms. mitään.

Enkä ole mikään vakkareille myyjä, aina on uusia nimimerkkejä huutajat.

Vierailija
11/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta sieltä tekee nyt itse löytöjä ;-) Saa minunkin kohteitani huutaa... Myynnissä me&i, Marimekko, Po.P, Bamse, Nike, Adidas, Elle, Hello Kitty, Kik Kid... Tällä hetkellä 56 kohdetta myynnissä ja vain 6:ssa on huutoja :-/

On vain kohteeseen liittyviä.

Vierailija
12/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siisti me&i vihreä froteinen sydänhame kokoa M.

Jos sellainen tulisi myyntiin kohtuuhintaan, niin huutaisin varmasti.

Kaveri himoitsee sellaista ja hän antoi minulle mission impossiblen sen suhteen.

Vierailija
13/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyn ja ostan kolmelle lapselle vaatteita Huutiksestä. Etsin kahta kokoa vk-haalareita, tunikoita ja legginsejä, pojalle halpoja arkivaatteita ja päiväkotiin vaihtovaatteita.

Mun mielestä nyt on huonosti tavaraa myynnissä.

Vierailija
14/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoisia vaatteita sulla on myynnissä?

Vierailija
15/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyn ja ostan kolmelle lapselle vaatteita Huutiksestä. Etsin kahta kokoa vk-haalareita, tunikoita ja legginsejä, pojalle halpoja arkivaatteita ja päiväkotiin vaihtovaatteita. Mun mielestä nyt on huonosti tavaraa myynnissä.

Minulla iso kassillinen pojan vaatteita jotka minun piti myydä kirpparilla mutta en ole ehtinyt mennä myymään.

Vierailija
16/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalle housuja ja vk-haalarin kokoa 98 ja paitoja ja takkia koko 104 cm.

Vierailija
17/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löytynyt vielä. Etsin muutenkin pojille vaatteitta, mutta postimaksut tuntuu joillain myyjillä mennä vähän liiallisuuksiin. En viitsi maksaa 10e posteja 3e tuotteesta.

Vierailija
18/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

104cm paita ja jotain muuta siinä koossa. Onko sinulla mailia jonka voit tänne laittaa, niin voi tässä jossain vaiheessa kurkata sinne kassiin tuota kokoa.

Valitettavasti ulkovaatteita ei löydy noin pieniä enää.

t.18

Vierailija
19/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvessa olevaa karheumaa tuskin huomaa, eli ovat erittäin hyväkuntoiset. Viime syksynä oli muutaman viikon käytössä tänä keväänä pari.

Kiinnostaako? En ole jaksanut laittaa huutikseen.

Värit tummasininen, taivaansininen ja hieman valkoista.

Vierailija
20/22 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihree sydänhame. paljoko sille olis kohtuullinen hinta?