Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tanskanen on täys kusipää'

Vierailija
09.05.2010 |

Kaikki alkoi viime lokakuussa, kun olin 7. kuulla raskaana. Miehelläni oli pidemmän aikaa ollut "ystävä", kutsun häntä kirjaimella T, josta en itse erityisemmin pitänyt, sillä T on väkivaltainen, pilannut välinsä vanhempiinsa ihan omaa jääräpäisyyttään ja typeryyttään. Isäänsä oli vetänyt turpaan, josta välit menivät poikki, lisäksi hän on aikaisemmin pahoinpidellyt jonkun tuntemattoman sairaalakuntoon, ja saanut ilm. siitä syytteen. No, viime lokakuussa T:n äiti seurusteli uuden miehen kanssa, josta hän ei tykännyt. Oli sanonut äidilleen, että hänen on valittava joko lapsensa, tai uusi mies. Äiti oli valinnut miehen, enkä yhtään ihmettele. T on luonteeltaan agressiivinen, itsekäs ja yrittää määräillä ja ohjailla kaikkia mielensä mukaan.

Oli perjantai-ilta, istuimme mieheni kanssa kahvilassa kun T soitti hänelle. Kuulin itse kun T sanoi miehelleni:" Nyt tänne heti juomaan tai ei olla enää kavereita". Mieheni kun sattuu olemaan kiltti, ja perso ilmaiselle viinalle, hän lähti T:n luokse. Oli puhe, että hän tulisi yöksi kotiin, ja useaan otteeseen soitti, että tulee kohta. Eipä miestä kuitenkaan kotona näkynyt, joten lähdin "hakemaan" häntä T:n luota. Kun pääsin sisälle, sanoin asiallisesti miehelleni, että nyt on semmoinen tilanne, että minun ja meidän tulevan vauvan pitäisi nyt olla tärkeämpää hänelle kuin ryyppääminen kaverin suruun, joka on itse pilannut välinsä vanhempiinsa. Tästäpä T innostui: alkoi huorittelemaan ja haukkumaan minua, ja pui minulle nyrkkiään ja sanoi hakkaavansa jos en jättäisi heitä rauhaan. Lähdin, vaikka mieheni jäi sinne umpihumalassa sanomatta mitään, ja tein jo rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, mutta peruin sen, sillä T:llä on paljon ystäviä, joilla on aseita, ja jotka eivät epäröi käyttää niitä. Lopulta tein selväksi miehelleni, etten halua hänen olevan tekemisissä T:n kanssa, ja hän on kunnioittanut toivettani. T:lle ilmoitin, etten halua häntä itseni tai lapseni lähelle ikinä. Tähän viikonloppuun asti saimme olla rauhassa, kunnes eilen aamulla kyseinen t kusipää soitti taas kerran miehelleni. en tiedä puhelusta kaikkea, eikä kiinnostakaan, kännissä soittivat. Mieheni ja minun vauva ei ollut suunniteltu, enkä tiennyt heti alussa olevani raskaana, joten ehdin muutaman kerran olla baarissa ja juoda ennen kuin sain tietää. no, nyt tämä T kertoi puhelimessa miehelleni, että minä olisin tiennyt olevani raskaana kauan ennen kuin kerroin hänelle, ja T:llä on kuulema todistajia!!! Siis aivan naurettavaa paskaa!! en IKINÄ jättäisi kertomatta miehelleni sellaista asiaa, T vaan yritti jauhaa taas kerran minusta pelkkää paskaa miehelleni! en tiedä mitä tekisin, mutta tuollaista ahdistelua en enää siedä. jos olisin miljonääri ja tietäisin etten jää kiinni, laittaisin palkkamurhaajan t:n kannoille.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kusipää tässä jutussa on kyllä ap:n vätysmies.

Vierailija
2/2 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mun miehessäkin vikaa. se haluaa niin miellyttää kaikkia, ja ties etten sitä siinä tilanteessa jättäis, vaikka lähellä se olikin. mut se et se saatanan paska alkaa vittu soittelemaan melkein vuoden päästä tapahtuneesta ja mollaamaan mua, menee jo niin pahasti överiks! En tosiaan tiedä mitä tapahtuu kun nään sitä tai sen hirviösiskoo kadulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi