Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa olla ihan mahdotonta löytää vakituista työpaikkaa!

Vierailija
03.05.2010 |

Mies alkaa jo hermostua mun työttömyyteeni. Ja itsekin olen jo vähän kypsynyt mutta yritän sopeutua kun en muutakaan voi.

Olen kyllä jokseenkin hämmästynyt ettei yhteiskunta todellakaan tarvitse mua mihinkään hommaan. Että saan ihan vapaasti olla täysin ulkopuolinen henkilö tässä maassa, mua ei kaipaa kukaan mihinkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätkätöitä ja useampi ammatti vaan ei ammatin mukaista työtä kuin maksimissaan 1/2 vuoden pätkiä eikä niitäkään montaa.

Minäkin valmistuin viime laman jälkeen ja sen jälkeen olen sekä opiskellut lisää että perustanut perheen.

Haastatteluun pääsee tódella harvoin ja silloin kun pääsee aina joku pätevämpi, kokeneempi miespuolinen valitaan.

Huomenna haastattelu monen vuoden jälkeen ja ensimmäisen kerran elämässäni vakituiseen paikkaa, mutta en jaksa olla kovin positiivinen kun historiani on mitä on.

Täyttäessäni esitehtäviä näköjään laitoin kaikkiin tulevaisuus kohtiin negatiivisen vastauksen;(

t.VääränikäinenVääräkoulutusHuonoTuuriVääräPaikka

Vierailija
2/7 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olisi heti alusta asti vakituinen? Oletko valmis aloittamaan vaikka nollatuntilaisena, eli tarvittaessa töihin kutsuttavana? Näytät sit vaan kykysi ja haluavat sua jatkossa enemmänkin ja lopulta saat kokopäiväisen vakituisen työn. Näin meille moni on tullut töihin, kyllähän se aikansa ottaa eikä hetkessä voi olettaa mitään tapahtuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo niin hirveän monessa paikassa käynyt "näyttämässä kykyjäni" ja viimeksikin anoin ja rukoilin kolmelta eri pomoihmiseltä jatkoaikaa töissä mutta eivät antaneet.

Ei mun pakko ole töihin mennä, voisin olla ilmankin mutta rahatta eläminen on jokseenkin vaikeaa.

Vierailija
4/7 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. täällä yksi työnhakija jolla ei ees sitä!!!

kukahan mut ottaisi?! oisin oikeasti tosi tehokas ja ahkera! :)

Vierailija
5/7 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. täällä yksi työnhakija jolla ei ees sitä!!!

kukahan mut ottaisi?! oisin oikeasti tosi tehokas ja ahkera! :)

tuntuu, että se on nykyisin jopa negatiivista, että olen tehnyt erilaisia pätkiä. Työnantajat taitavat pitää mua epäluotettavana ja vakiintumiskyvyttömänä ihmisenä juuri noiden pätkien takia!

Vierailija
6/7 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ap, mutta täysin pettynyt ja koko työelämään. Turhan vaivan näin kouluttautumisessa ja kaikessa kituuttamisessa. Niin onhan se oma syyni että valmistui edelliseen lamaan ja perustin silloin perheen. Onhan?

Mutta tilanne on se, ettei todellakaan kiinnosta hakee mitään, tuskin lähteäkään, jos pyydetään paskaduuniin paskapalkalla. EVVK.

Vierailija
7/7 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ap, mutta täysin pettynyt ja koko työelämään. Turhan vaivan näin kouluttautumisessa ja kaikessa kituuttamisessa. Niin onhan se oma syyni että valmistui edelliseen lamaan ja perustin silloin perheen. Onhan?

Mutta tilanne on se, ettei todellakaan kiinnosta hakee mitään, tuskin lähteäkään, jos pyydetään paskaduuniin paskapalkalla. EVVK.

Ja suoraan pätkätyöläiseksi. Hain moniin kymmeniin vakipaikkoihin mutta lopulta tympäännyin ja ryhdyin perustamaan perhettä.

Minunko vika se on etten saanut työpaikkaa silloin enkä näytä saavan nytkään ja elämä on taloudellisesti rempallaan kaiken aikaa.

Taidan olla ollut ihan väärän ikäinen kaiken aikaa. Muuta syytä en keksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme