Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytettyjen vaatteiden hinnat?

Vierailija
28.04.2010 |

Kirppareilta edelleen löydän edullisia, kivoja vaatteita lapselle mutta miten musta tuntuu että tuolla huuto.netissä hinnat on ihan eriluokkaa kun kirppareilla vaikka siellä myydään niitä ihan samoja käytettyjä vaatteita?

Tässä yksi esimerkki, tosi kiva t-paita mut käytetty ja hinta 8euroa.

Kuka maksais kirpparilla tosta 8euroa? Ei kukaan mut huutonetissä varmaan joku vielä tulee ja maksaa koska sattuu vain olemaan kiva paita.

http://www.huuto.net/kohteet/mei-paita-98_104--ihana--ei-hv-/136512253

sama nuo haalarit..käytetty on aina käytetty vaikka olisi ollut kuinka vähäisellä käytöllä, on kuitenkin pesty ja pidetty, ei uusi kaupasta ostettu vaan kirppis haalari ja osta heti hinta on 130euroa!

http://www.huuto.net/kohteet/reimatec--plus-talvihaalari-104-cm-kuin-uu…

Maksaisitko tuosta kirppiksellä 130euroa? Entä huutonetissä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tarve laittaa vielä paremmaksi edellinen

Vierailija
2/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nimittäin just yhtä tytölleni sopivaa hametta. Henkkamaukan "arkihame", ei mikään uudenveroinen edes. Niin 7e!!! Siis ei mene ihan jakeluun, eli sinnepä jäi.

Itse vein samalle kirppikselle vaatetta, laadukkaamman juhlahameen vein, laitoinkohan 3 vai 4e hinnaksi. Oli mennyt jo. Tuskin tuo "7e per vaate" -tyyppi siellä mitään tienaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu toki kirppikselläkin näkee ylilyöntejä hinnoittelussa mutta niin näkee välillä vaatekaupoissakin kun normi neule maksaakin 40euroa =O

Jotenkin vaan tuntuu et netissä toimiva kirppari eli huuto.net on kalliimpi vaihtoehto kirppareille ja niiden hintojen lisäks ihmiset makselee vaikka 10euroa postimaksuja kun tuli ostettua samalta myyjältä niin monta vaatekappaletta..

Vierailija
4/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiettyä merkkiä ja löydöstä maksetaan. Kirppiksellä moni katsoo merkkiä vähemmän. Ainakin itsepalvelukirppareiden merkkivaatteet (kirpparihintaiset sellaiset) menevät paljolti myös trokareille, jotka myyvät ne Huutiksessa kalliimmalla.

Vierailija
5/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kai sitäkin, että kaikki eivät asu hyvien kirppareiden läheisyydessä ja siksi käyttävät huutista.

Omasta mielestäni 10 prossaa on hyvä kirpparihintaehdotus ja sillä logiikalla toi meandin paita olisi jotain 2-3 euroa.

Vierailija
6/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan ana lähtöhinnaksi esim 2e huutonetissä niin kyllä joku siitä 10 e lopulta maksaa! Itse en ikinä maksais käytetystä vaatteesta niin paljon! Ja kuitenkin ihan "tavismerkkejä"

Vierailija
7/7 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä mietin ostajana ja myyjänä et mitä maksais kaupassa. Jos on uudenveroinen ja just mua miellyttävä niin voisin reimatecistä maksaa 149 e niin huutiksessa kuin perus kirpparillakin. Miksi vaatteen arvon tarttis laskea kauheasti? Monesta vaatteesta saa enemmän kuin uutena niin käytettynä. Hyvä esimerkki on me@i sammakkohaalarit. uutena maksanut max. 27 e ja huutiksessa käytetyistä maksetaan pitkälti yli 40 e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän