Millainen 32v lukee Me naiset-lehteä?
Kommentit (12)
Eikös se ole Suomen luetuin naistenlehti. Ei voi olla mikään kovin kapea kohderyhmä.
kohderyhmään kuuluvat 12-92-vuotiaat naiset...
en tykkää lehdestä ollenkaan, ihmettelen usein mtien sitä jaksaa lukea kukaan.
kiireinen perheenäiti, jolle oma rauha merkitsee istumista pöntöllä. Kyseisessä lehdessä on siihen tarkoitukseen sopivan lyhyitä juttuja, eikä ehdi tulla pukamia.
millanen 33v mies lukee salaa Jallua:D
pian 31.v. kahden pienen lapsen opettaja äiti siskoni pitää tosi paljon. Tilaa ja lukee.......
Sun kannattaisi opetella kirjoittamaan lukemisen lisäksi.
pian 31.v. kahden pienen lapsen opettaja äiti siskoni pitää tosi paljon. Tilaa ja lukee.......
kahden lapsen äiti, joka on kiinnostunut muodista, ruoasta, perhe-elämästä ja ajankohtaisista ilmiöistä. VUorottelen Anna-lehden kanssa.
kierrättää sitten lehdet minulle. Minä selaan ne äkkiä läpi, luen ehkä jonkun jutun. Minä kierrätän sitten mummolleni 86 v. joka katselee siitä kuvat, ainikin isoimmat ja värikkäimmät :-)
32-vuotias, yhden pienen lapsen äiti, ammatiltani opettaja, tykkään tosi paljon me naisista ja nauran jopa ääneen sille "piruilupalstalle".
U-M Paavilaisen ajoista taso mennyt pahasti alas.
t. 34-v
Mutta itse 34-vuotiaana luen sitä ihan huvin vuoksi. Muotia, kauneutta, jatkokertomus, "ajankohtaiset" juorut / teemat...