Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet saanut plussan testiin?

Vierailija
26.04.2010 |

Itsellä 11 päivää ovulaatiosta, en tiedä mahtaako tuossa testissä nyt olla joku viiva vai ei. Testi oli herkkä. Näyttää viivanpaikalta, mutta en ole ihan varma onko siinä väriä vai ei. Jos testaan huomenna uudelleen, mahtaisko jo saada selvyyden , että onko haamu vai ei? Lisääntyykö hormoni päivässä sen verran?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hän kyllä siinä ehkä väriä näe, muttei se ehkä ihan varma negakaan ole...

Ja jos mun mies näkee jotain, se on jo paljon.. sillä yleensä hän aina kommentoi, että ei siinä mitään ole!

ap

Vierailija
2/9 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein saman testin uudelleen tänään. Haalea viiva näkyi, mutta varmistin digitestillä. Se sanoi, että raskaana ollaan! :D Ihanaa!!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava juttu. Itse odotan toista vauvaa viikolla 9+1. :)

Vierailija
4/9 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi oli one step internettiliuskatesti. Ja varmistin Clearbluen digitaalisella. Menkkojen olis pitänyt alkaa torstaina. Tammikuun alussa laskettu aika. Saa uuden äitiyspakkauksenkin.... ;D Edelllinen raskaus meni kesken, toivottavasti tämä kestää.

ap

Vierailija
5/9 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli puhdas nega rv4+5, selvä plussa rv5+5. Kaksosista hailakka plussa rv4+1 ja seuraavasta hailakka plussa rv4+2.

Vierailija
6/9 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo alkanu tulkitsee jokaisen pienenkin jutun raskaus oireeks.. Varmaan jo hiukan vainoharhasta :D

Vierailija
7/9 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: ysi

Vierailija
8/9 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee, enjoy! :)

Vierailija
9/9 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahassa välillä nipistää, mutta ei mitään ihmeellistä. Rinnatkaan eivät juuri ole arat, ehkä ihan vähän jos tarkkaan miettii. :)

Tsemppiä muille testaajille! :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi