Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistattehan, vanhemmat että vappuna voi tehdä muutakin kuin ryypätä?

Vierailija
26.04.2010 |

Voitte viettää iltaa pihalla lasten kanssa grillaten, ilman känniörvellystä..? Mamin vinkkulasi se ei mitään haittaa, mutta toisen pitäisi kyetä olemaan ajokunnossa koko illan tai ainakin jonklun aikuisen jos isolla porukalla ollaan. Liikaa olen nähnyt niin kamalia seurueita vappuisin ja ihan jo iltapäivällä, mamma sekä isi on umpitunnelissa, pikkupennut touhuaa grillin kanssa ja sitten kohta on palohaava sormessa ja mamilla ja isillä ilmiriita päällä, esim näin ja mm. tämä on omin silmin todistettua..

Antakaa lapsillenne turvallinen (ei siis sama kuin täysin päihteetön) ympäristö ja oikeus nauttia vapusta! Kiitän!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, liian harva vanhempi tämän muistaa (ja yksikin on liikaa)

Sinustako siis jokaisen vanhemman on oltava kännissä vappuna? Onko se raskaana olemisensakin muistava vanhempi liikaa?

Vierailija
2/18 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasina juhlapyhinä, kuten vappu ja juhannus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvita, joten samppanjaa ja viiniä tulee varmaan muutama lasi juotua

Vierailija
4/18 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen töissä

Vierailija
5/18 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistetaan,kun emme edes juo kuin joskus yhdet lonkerot.lidlin limppaa,simaa,donitseja ja sipsejä on vappuna:)

Vierailija
6/18 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, liian harva vanhempi tämän muistaa (ja yksikin on liikaa). Toki sen pari saa ottaa, mutta toimintakunto on säilytettävä! Ei tarvitse olla ajokunnossa, aina voi taksin tilata. Mutta järki pitää pysyä päässä! Liikaa ei saa ottaa. Paitsi jos lapset on hoidossa, tietenkin =)

Älä jätä aivoja narikkaan.

Vierailija
7/18 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytyy kunnolla vappuna, juhannuksena ja aina muulloinkin. Ja yhdenkin viinilasin jälkeen ottaisin taksin vaikka tiedän, ettei lain mukaan promilleja ole vielä liikaa.

Örvellys kuuluu ikävä kyllä toisten elämään, mutta myös ihan tavis viikonloppuina.

Vierailija
8/18 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistathan asian varmasti itse?

Vierailija
9/18 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkästi käsistä, niinkuin juhannuksena ja jouluna, niillä kunnollisemmilakin vanhemmilla.

ap

Vierailija
10/18 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistathan asian varmasti itse?

saan kai ilmaista huoleni, ihan vain muistutukseski.. Ja jos joku vetää hernenn nenään, niin on selvästi hyvä, että muistutin.

ap

Vierailija
11/18 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmilta ei lähde käsistä. Onhan sitä itsekin tullut nuorena ja vähän vanhempanakin juhlittua ja örvellettyäkin viikonloppu ja pyhä jos toinenkin, mut nyt en voisi samaa jatkaa lapsen silmien nähden. Se kuuluu vanhemmuuteen tajuta, et sun esimerkkiä ne lapset katsoo ja seuraa.

Vierailija
12/18 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en harrasta kalenterikännäystä. En ota edes sitä yhtä lasillista, koska ei ole pätkääkään fiiliksiä siihen.

Vierailija
13/18 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän ketjuun. Itse kuulun näihin jotka juhlivat ja örvelsivät joka vappu, juhannus, joulu, pääsiäinen yms. plus ne tavis vloput.

Kummasti on esikoinen rauhoittanut, tyttö on nyt 6kk eikä minulla ainakaan ole mitään tarvetta lähteä ördäämään tuonne turulle ja toreille. Päin vastoin, innosta soikeana odotan niitä juhlapyhiä muutaman vuoden kuluttua kun saadaan vain olla yhdessä koko perhe..selvänä.

Kavereiden hölmistyneet ilmeet ovat kyllä näkemisen arvoiset kun kyselevät jo hyvissä ajoin pääsiäissuunnitelmia tai vastaavia ja vastaankin että mitäs me, kotosalla ollaan:)

Vierailija
14/18 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vappuna ryypätä. mutta ei muutenkaan vietetä koko päivää lasten kanssa tehden kaikkea kivaa. me olemme molemmat töissä!

Vierailija
15/18 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluna ryyppäämistä! :-O

Vappuna ja juhannuksena nyt on sanomattakin selvää että kaupunki on täynnä örveltäjiä, mutta että jouluna...

Minulla ihan muut vappusuunnitelmat, niihin kuuluu perhe, ystäviä, grillausta, toivottavasti aurinkoinen ilma ja ei tippaakaan alkoholia... Olemme ilmeisesti outoja :)

Vierailija
16/18 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimintakunnossa kyllä, mutta me asutaaan 2 km yliopistolliselta sairaalalta ja taksitkinon keksitty. En näe mitään ongelmaa sinä, että juomme viinipullon puoliksi tai otamme pari olutta. Illalla lasten nukkuessa joskus enemmänkin, mutta ei räkäkänniä (sen iloa en tajua muutenkaan...?).

Vierailija
17/18 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat todellakin örveltävät. Kerrankin päästään aikuisporukassa lähtemään. Lapset menevät mummolle ja tulevat vasta lauantai-iltana kotiin. Ihanaa, ja kyllä otan toisenkin lasin viiniä.

Vierailija
18/18 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tartteeko siis olla ajokunnossakaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän