Miltä kuulostaa Vappu-menu? :
-grillattavaa, eli kanaa/makkaroita
-aurajuustolla täytettyjä herkkusieniä
-vihreä salaatti
-patonkia
-itse tehty sienisalaatti
-perunasalaattia
-jälkkäriksi valkosuklaa-kinuskikakku
-munkkeja
Illalla dipattavaksi kasviksia ja sipsejä
juomaksi lapsille mehua, aikuisille kuohvaa ja valkkaria/punaviiniä
Onko jotain liikaa, liian vähän?
Kommentit (9)
mitäpä siihen muilla on sanomista. Minä saisin järkyttävät vatsanväänteet tuosta rasvamäärästä, mutta jokainen laittakoon mistä pitää.
mutta lisäisin vielä jotain silliä sisältävää - se on vapun perinne.
Itse teen tällaista salaattia sillistä
Pilkotaan matjessillifileitä pari kappaletta pieniksi kuutioiksi, leikataan purjoa ohueksi ja omenaa suikaleiksi, tillisilppua ja mausteeksi mustapippuria, lisätään smetanaa ja sekoitetaan sekaisin. Ilman tätä ei tule vappua.
mutta lisäisin vielä jotain silliä sisältävää - se on vapun perinne.
Itse teen tällaista salaattia sillistä
Pilkotaan matjessillifileitä pari kappaletta pieniksi kuutioiksi, leikataan purjoa ohueksi ja omenaa suikaleiksi, tillisilppua ja mausteeksi mustapippuria, lisätään smetanaa ja sekoitetaan sekaisin. Ilman tätä ei tule vappua.
t.ap
kuulostaa aika tuhdilta jälkkäriltä. Itse kallistuisin munkkien lisäksi hiukan raikkaampaan... vaikkapa hedelmäsalaattiin, tuoreista hedelmistä.
Muuten kuulostaa herkulliselta!
kuulostaa aika tuhdilta jälkkäriltä. Itse kallistuisin munkkien lisäksi hiukan raikkaampaan... vaikkapa hedelmäsalaattiin, tuoreista hedelmistä.
Muuten kuulostaa herkulliselta!
ja tuo kakku aikuisia varten, kun aikuisista ei kukaan kuulemma välitä munkeista ja lapset taas eivät syö tuota kakkua :) t.ap
uskon että lapset herkuttelee munkeilla ja kakku on aikuiseen makuun. Munkit kuuluu vappuun.
se silliä ehdottanut
en laittaisi sekä herkkusieniä että sienisalaattia. Vaihtaisin täytetyt herkkusienet vaikka grillattuun ananakseen tai tomaattiin tms. Munkit kyllä jättäisin jälkkäriksi, ne maistuvat lapsille, välttämättä kakku ei niin tee kauppaansa. No, riippuu lasten iästä.
Mutta kuulostaa herkulliselta!
en laittaisi sekä herkkusieniä että sienisalaattia. Vaihtaisin täytetyt herkkusienet vaikka grillattuun ananakseen tai tomaattiin tms. Munkit kyllä jättäisin jälkkäriksi, ne maistuvat lapsille, välttämättä kakku ei niin tee kauppaansa. No, riippuu lasten iästä.
Mutta kuulostaa herkulliselta!
t.ap
mitäpä siihen muilla on sanomista. Minä saisin järkyttävät vatsanväänteet tuosta rasvamäärästä, mutta jokainen laittakoon mistä pitää.